Denk je nu echt dat dit eerlijk en oprecht zal zijn? nee dit zal zo krom zijn!! als het maar deugkneuzerig overkomtquote:Op vrijdag 31 juli 2026 00:32 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
One enclave at a time.
Ben heel benieuwd hoe dit gaat aflopen. Morgen vroeg op voor het journaal.
Ik verwacht niet anders.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 00:40 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat dit eerlijk en oprecht zal zijn? nee dit zal zo krom zijn!! als het maar deugkneuzerig overkomt
Dan geef je ze een signaal dat het werkt....quote:Op vrijdag 31 juli 2026 00:20 schreef Lenny77 het volgende:
Geef die enclave op, cadeautje aan Marokko, haal de Spanjaarden weg daar en klaar.
Gewoon die orka’s daar tevreden houden met wat vlees. Dan neemt niemand de overtocht.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 01:45 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dan geef je ze een signaal dat het werkt....
Dan dient de oorlog verklaart te worden en dienen we direct beginnen bombarderen van Marokko.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 00:22 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Het is een georganiseerde invasie door het Marokkaanse regime.
Ik denk niet dat dit van de Marokkaanse overheid komt overigens, maar er zijn ongetwijfeld wel machten in het spel.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 03:40 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dan dient de oorlog verklaart te worden en dienen we direct beginnen bombarderen van Marokko.
Die enclave is de Achillespees. Veel te zwak maar ook veel te gevaarlijk voor de rest van Europa.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 01:45 schreef Richestorags het volgende:
[..]
De facto is dit gewoon een inval door een vijandige mogendheid (Marokko) die toch al aanspraak maakte op de exclave. Het zou ook artikel 5 kunnen triggeren omdat er een NAVO-land is binnengevallen. Ik zou er ook erg voor zijn om troepen te sturen vanuit de EU.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 01:45 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nee, daar blijft het -volgens mij- niet bij, want die stroom gaat nu nog gewoon door.quote:
Dat zijn al die Afrikaanse landen aan het doen, ze trekken massaal hun gevangenissen en GGZ instellingen leeg en zetten ze op bootjes richting Europa. En wij zijn gekke Henkie en laten ze allemaal binnen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 04:57 schreef TAmaru het volgende:
Het is duidelijk dat Marokko al zijn criminelen naar Europa stuurt. De Marokkaanse koning heeft dit ook zelf verklaard. En een van de migranten van gisteren had al verklaard aan een interviewer dat hij in Marokko van moord op zijn collega werd verdacht en dat hij daarom op de vlucht was. Arme jongen! Natuurlijk geheel onterecht beschuldigd.
Van Ceuta ben je volgens mij ook niet zomaar in Europa als je geen paspoort hebt. Volgens mij zijn er wel paspoortchecks tussen Ceuta en het vasteland. Hoe dan ook zou Spanje gewoon moeten worden uitgesloten van Schengen.
...en wij ons maar afvragen waarom er ineens zoveel verwarde personen zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 08:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat zijn al die Afrikaanse landen aan het doen, ze trekken massaal hun gevangenissen en GGZ instellingen leeg en zetten ze op bootjes richting Europa. En wij zijn gekke Henkie en laten ze allemaal binnen.
Ik denk dat Marokko gewoon het grondgebied terug wilt.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:50 schreef vul_maar_in het volgende:
Dit is toch werkelijk waar met geen mogelijkheid goed te praten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |