Hij gaat volledig voorbij aan je reactie.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Met alle respect, jouw argumentatie berust momenteel op "Mistral" dus vergeef mij dat ik wat moeite ervaar mij aan te passen.
Jij stelt dat ASML een laatste levenslijn is voor Europa wb AI. Je zegt hier specifiek ASML, en niet een miljardenbedrijf, dat dat suggereert naar mijn idee dat je hiervoor kiest omwille van wat zij produceren. Wat ik stel is, dat mijn inziens, het voor ASML nogal een stap is van het maken van machines voor chips, naar het ontwikkelen van LLM's op basis van hun eigen chips uit eigen machines. Getuige zijzelf fors investeren in Mistral, ipv zelf datacentra uit de grond stampen, denken zij dit zelf vermoedelijk ook; derhalve vind ik ASML, los van dat zijn spectaculair zijn in hun eigen vakgebied, helemaal geen logische keuze als levenslijn wb AI voor Europa.
0quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee.
Hoeveel procent van wat je consumeert aan media is nu al door AI gemaakt?
Vrijwel elke moderne film of serie maakt op grote schaal gebruik van AI.quote:Op donderdag 30 juli 2026 23:04 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
0
Noem 1 populair AI slop kanaal of film.
Noem eens een voorbeeld dan en hoe AI daar aan bijgedragen heeftquote:Op donderdag 30 juli 2026 23:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Vrijwel elke moderne film of serie maakt op grote schaal gebruik van AI.
Misschien niet in het creatieve proces maar wel voor de uiteindelijke uitvoering.
Indirect sowieso standaard in de editing van films maar ook een hele waslijst aan films en series gebruikt het zelfs voor kunstmatige dialogen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 23:09 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Noem eens een voorbeeld dan en hoe AI daar aan bijgedragen heeft
Er is wel weinig goeds uitgekomen laatste jaren dus misschien heb je wel gelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |