quote:Zonnen bij Valkenburgse Meer: 'Ik vind het heerlijk hier'
Bij het Valkenburgse Meer is het druk op deze zonnige woensdagmiddag. Ook de 58-jarige Petra Krom ligt er te zonnen. Voor haar is de zwemplek met mooi weer vaste prik. 'Ik vind het heerlijk hier. Op de scooter ben ik er in twee minuutjes. Mijn bruine kleur heb ik hier gekregen. Als de zon schijnt, lig ik hier.'
Haar bruine kleur komt niet alleen door de zon. Ze haalt een flesje zonneolie tevoorschijn. 'Deze olie helpt er ook bij. Of het gezond is? Ik smeer in ieder geval factor 50 op mijn gezicht, tegen de rimpels.'
Hoewel Petra gisteren ook bij het Valkenburgse Meer was, heeft ze niets meegekregen van het meisje dat werd gered uit het water. 'Wij gaan nooit het water in.'
https://www.omroepwest.nl(...)es-in-vijf-gemeenten
TS voelt de behoefte om een vrouw te bodyshamen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:42 schreef SimonB. het volgende:
Fijn voor Petra.
Maar dit is NWS-waardig omdat?
Hoeveel reclame ze er ook voor maken mij krijgen ze niet!!quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:46 schreef ToT het volgende:
Ik zie op m'n tv een reclame over huidkanker terwijl ik dit zit te lezen.
Ook.quote:Op donderdag 30 juli 2026 16:31 schreef Hyaenidae het volgende:
En ik maar denken dat Valkenburg in Limburg ligt 🤣🤣🤣🤣
was het overtuigend?quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:46 schreef ToT het volgende:
Ik zie op m'n tv een reclame over huidkanker terwijl ik dit zit te lezen.
Ik zag haar gisteren op tv, In het nieuws. Ik dacht dat het een hele oude vrouw was, maar ze was pas 58quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
[ tiktok ]
-----------------------------
De tering dit is echt niet gezond hoorHuidkanker in 3,2,1....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |