Wat is dit nou weer voor cringe?quote:Op donderdag 30 juli 2026 13:42 schreef Lulu888 het volgende:
https://www.instagram.com(...)gsh=dXlsdXR4YmVjbnM2
Die armpjes ook bah.
Je zou er maar wonen, en komt deze rariteitenshow voorbijquote:
Nou ja, dat niet alleen, ze passen zich ook gewoon niet aan an het land waar ze zijn, houden geen rekening met de heersende cultuur en gebruiken, zijn toondoof voor de bewoners aldaar. Maar wel zeiken over 'buutenlanders' in Nederland die zich niet aanpassen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:48 schreef Fleischmeister het volgende:
Mooi dat ze eruit geflikkerd zijn, zou op meer plekken mogen gebeuren. Ik begrijp die protesten wel in veel steden die worden overspoeld door Westerse aandachtshoeren. Kut expats en kut AirBnB-toeristen die het straatbeeld verzieken en de woningen onbetaalbaar maken.
Interessante benaming toch voor een stel werklozen die cool willen doen met hun online bedrijf zonder klanten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 17:01 schreef Horzula het volgende:
Zijn digital nomads echt of is het gewoon een flauwekul verhaaltje zoals backpackers er wel meer ophangen?
Ze bestaan echt, maar de meeste komen al snel met hangende pootjes terug naar huis als ze erachter komen dat ze toch wel te veel comfort moeten opgevenquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 17:01 schreef Horzula het volgende:
Zijn digital nomads echt of is het gewoon een flauwekul verhaaltje zoals backpackers er wel meer ophangen?
Dat komt door geld. Ver weg is de economie zwakker, de lokale populatie verdiend daar minder, maar relatief gezien is alles daar goedkoper. Zij komen echter naar hier omdat hier meer kans is vermogen op te bouwen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 19:17 schreef Rodgrod het volgende:
Ik snap het nooit als het Nederlanders zijn. De halve wereld wil naar Nederland komen want hier is alles goed; maar jij als Nederlander moet naar verweggistan waar het oh zo fantastisch is.
uiteindelijk heb je dan gewoon gefaald in je leven want je kan ook in Nederland als koning levenquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 19:51 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Dat komt door geld. Ver weg is de economie zwakker, de lokale populatie verdiend daar minder, maar relatief gezien is alles daar goedkoper. Zij komen echter naar hier omdat hier meer kans is vermogen op te bouwen.
De mensen van hier hebben vermogen kunnen opbouwen of hebben een goed betaalde remote baan, en kunnen met dat geld minder hier dan ver weg. Zij willen dus ver weg gaan, zodat ze kunnen leven als koningen.
Als ik in een arm land kon wonen met het loon wat ik hier heb, zou ik dat ook direct doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |