Heb je dat?quote:Op donderdag 30 juli 2026 00:38 schreef Schakeltopia het volgende:
rugkrabbelaar genot, wat is dat soms heerlijk
[ afbeelding ]
ja ouwetje van bamboe, man heerlijk af en toe even op je rug kriebelenquote:
Heb je geen vriendin die dat doet voor jequote:Op donderdag 30 juli 2026 00:38 schreef Schakeltopia het volgende:
rugkrabbelaar genot, wat is dat soms heerlijk
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 juli 2026 00:46 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Heb je geen vriendin die dat doet voor je
Ik kan er gelukkig goed met mijn armen bijquote:Op donderdag 30 juli 2026 00:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ouwetje van bamboe, man heerlijk af en toe even op je rug kriebelen![]()
heb je al is geprobeerd jezelf moe te maken door een uurtje naar de sportschool te gaan oid?quote:Op donderdag 30 juli 2026 00:47 schreef DJMO het volgende:
Ik slaap nooit lang, zeker niet als ik geen slaapmedicatie neem. Lang leve de psychiatrie die tegen het gebruik van benzo's is en je dus zonder meer op medicatie stop tyf4.
Het enige waar ik echt moe van werd de afgelopen jaren waas een wandeling van 80 km. Op dit moment kan ik nog geen 600 meter lopen zonder pijn in mijn rug.quote:Op donderdag 30 juli 2026 00:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb je al is geprobeerd jezelf moe te maken door een uurtje naar de sportschool te gaan oid?
alleen bij de gedachte word ik namelijk al moe
oh dat klinkt niet bestquote:Op donderdag 30 juli 2026 00:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het enige waar ik echt moe van werd de afgelopen jaren waas een wandeling van 80 km. Op dit moment kan ik nog geen 600 meter lopen zonder pijn in mijn rug.
Ik voel me ook niet echt lekker zullen we maar zeggen.quote:
jep dat snap ik welquote:Op donderdag 30 juli 2026 01:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik voel me ook niet echt lekker zullen we maar zeggen.
De Zeitung die mario naar Mutti heeft gebracht?quote:
Kutbeesten iddquote:Op donderdag 30 juli 2026 01:43 schreef Schakeltopia het volgende:
vuile rot mug heeft me toch te pakken gehad, heeft het wel met zijn leven moeten bekopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |