Tha fuck zeg!quote:Op maandag 3 augustus 2026 13:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat een sicko.
Ook meegemaakt met een FOK!-stel, Staal (of dergelijke) en haar partner. Mailden mijn werkgever dat ik onterecht verlof had, omdat mijn moeder heus niet echt terminaal was.![]()
'Gelukkig' waren mijn collega's op de begrafenis geweest.
Ik snap dus dat je de lof op mirrorman even recht wilt zetten ja.
En dat had ik moeten wetenquote:Op maandag 3 augustus 2026 09:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat was gewoon een klootzak, sorry. Ik werkte op een gegeven moment net een paar dagen bij een nieuw baantje bij een grote overheidsinstantie (we spreken 2001), vond hij het nodig om daar een hele rare mail naartoe te sturen over mij. Gelukkig vond degene die hem ontving dat ook en oordeelde dat hij hem net zo'n malloot vond. Wat je maar gezellig noemt.
We hebben het over 2000, excuus dat ik die user toen grappig vond.quote:
Zo te zien bij de zoekfunctie is ie op anoniem gegaan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:42 schreef Nagelslak het volgende:
Zie nooit meer posts van moraalridder @:thadeus waar is die gebleven in r&p
Mocht hem niet maar mis het wel om lekker even tegen in te gaan.
Ok bedankt voor het uitzoeken. Hoe kan je dat zien bij zoek functiequote:Op vrijdag 14 augustus 2026 16:59 schreef Blues het volgende:
[..]
Zo te zien bij de zoekfunctie is ie op anoniem gegaan.
(was met dubbel d @:Thaddeus )
Door zijn naam in te vullen en dan in de topics waar ze hem quoten zie je #anoniem. Dat moet hem dan wel zijn..quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:16 schreef Nagelslak het volgende:
Ok bedankt voor het uitzoeken. Hoe kan je dat zien bij zoek functie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |