SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 augustus 2026 21:23 schreef Yaga het volgende:
Noa Zwan vanavond in RTL boulevard:Hopelijk zijzelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Also: Nina, Bing, Elisa, Ruben, Rik, Linda, Stefano...
Zoals ik al op GTSTCourant reageerde: Bing wil Nina terug, Elisa wil Rik terug, Quin wil Noor terug... Het is duidelijk te merken dat Jantien van der Meer terug is met die eeuwige Bouquetreeks-verhaaltjesquote:Op zondag 30 augustus 2026 18:13 schreef RaymanNL het volgende:
Boring maandtrailer. Het kabbelt weer lekker door zoals altijd tijdens de seizoensstart.
Die Vespa vindt ik leuk die moeten ze daaruit zien te trekken. En dat gehuil over figurant Bruno hoeft ook niet.quote:Op zondag 30 augustus 2026 21:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zoals ik al op GTSTCourant reageerde: Bing wil Nina terug, Elisa wil Rik terug, Quin wil Noor terug... Het is duidelijk te merken dat Jantien van der Meer terug is met die eeuwige Bouquetreeks-verhaaltjes
GTST moet weer durven een échte soap te zijnquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:33 schreef Bpalma het volgende:
@:peterkelder kom je voor het het nieuwe seizoen nog met een spijkerharde column?
Uiteraard weer genoten van je mooie column. het is te hopen dat ze er iets mee gaan doen maar waarschijnlijk niets.quote:Op maandag 31 augustus 2026 15:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
GTST moet weer durven een échte soap te zijn
Here ya go
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Je mocht zeker nog niet over de seizoensstart schrijven? Dat is echt de slechtste ooit met dat feit vindt ik je column deze keer maar zo zo, komt volgende week wel denk ik? De schrijvers verwachten echt dat wij als kijkers het ook maar iets interesseert dat figurant Bruno dood is.quote:Op maandag 31 augustus 2026 15:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
GTST moet weer durven een échte soap te zijn
Here ya go
He don't talk about Bruno-no-noquote:Op dinsdag 1 september 2026 14:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je mocht zeker nog niet over de seizoensstart schrijven? Dat is echt de slechtste ooit met dat feit vindt ik je column deze keer maar zo zo, komt volgende week wel denk ik? De schrijvers verwachten echt dat wij als kijkers het ook maar iets interesseert dat figurant Bruno dood is.
Nee hoor, voor zover ik weet heb ik geen restricties qua onderwerpkeuzequote:Op dinsdag 1 september 2026 14:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je mocht zeker nog niet over de seizoensstart schrijven? Dat is echt de slechtste ooit met dat feit vindt ik je column deze keer maar zo zo, komt volgende week wel denk ik? De schrijvers verwachten echt dat wij als kijkers het ook maar iets interesseert dat figurant Bruno dood is.
Het is al erg genoeg dat die Elisa terug is en nu dit ook nogquote:Op vrijdag 4 september 2026 12:32 schreef freaky40 het volgende:
Elisa die met Billy gaat samenspannen. Nog weer zo iets ongelofelijks slecht bedacht.
Ja geen leuke ontwikkelingquote:Op vrijdag 4 september 2026 12:32 schreef freaky40 het volgende:
Elisa die met Billy gaat samenspannen. Nog weer zo iets ongelofelijks slecht bedacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |