Nee, gewoon m'n haar niet gekamdquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Helemaal prima. Ik loop altijd in geel, trainingsbroek en sportschoenen. Voor de verandering zie je me nu eens een keer anders gekleed
Jij woont in de zaanstreek, ik in regio alkmaar. Ik moet normaal standaard naar het rkz of alkmaar. Dat ik al mijn verwijzingen naar het zmc krijg is een uitzondering.quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:46 schreef Jippie het volgende:
[..]
Bij mijn huisarts is het standaard ZMC, en als je naar ander ZH wil omdat daar een kortere wachttijd is moet er nieuwe verwijzing via Zorgdomein. Ply had dat toen met longarts. En ik heb dat zelfs met bloedprikken buiten Zaanstad.
Nee. Ik ben meer van de Geest wereld, sorry.quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:50 schreef Jippie het volgende:
Maarreh iemand nog streamtips?
Bij voorkeur miniseries tot 6 afleveringen, gebaseerd op 'true events'.
@Lovely weet dit soort dingenquote:Op woensdag 29 juli 2026 18:50 schreef Jippie het volgende:
Maarreh iemand nog streamtips?
Bij voorkeur miniseries tot 6 afleveringen, gebaseerd op 'true events'.
Wij krijgen een verwijzing naar waar we willen, moet eventueel alleen opnieuw worden uitgeschreven.quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jij woont in de zaanstreek, ik in regio alkmaar. Ik moet normaal standaard naar het rkz of alkmaar. Dat ik al mijn verwijzingen naar het zmc krijg is een uitzondering.
Die laatste is leuk hè.quote:Op woensdag 29 juli 2026 19:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kastanjemanden
Ransom Canyon
No Tengo Miedo
Het kleine huis op de prairie
Dank jequote:Op woensdag 29 juli 2026 19:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kastanjemanden
Ransom Canyon
No Tengo Miedo
Het kleine huis op de prairie
Woeste Grond ook al gezien?quote:Op woensdag 29 juli 2026 19:26 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dank je
De laatste had Dot ook al getipt
Zal vast wel komen. Ergens baal ik altijd dat er vaak zo lange tijd tussen.quote:
Bij sommige series wel iddquote:Op woensdag 29 juli 2026 19:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal vast wel komen. Ergens baal ik altijd dat er vaak zo lange tijd tussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |