gebakken, gekookt, alle vormen was ik op een gegeven moment echt zat hoorquote:
ik kook ze idd ook niet meer, komt ook omdat ik alleen ben. 2 aardappels koken is saai.quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:52 schreef mschol het volgende:
[..]
gebakken, gekookt, alle vormen was ik op een gegeven moment echt zat hoor
nu eet ik gebakken wel weer, gekookt doe ik bijna niet meer en als ze bij een kant en klaar ding zitten laat ik het meeste ook nog liggen
nu weet ik wat ik vergeten ben bij de appie.quote:
ik heb vannochtend een fles cassis en een fles sprite in de koelkast gelegd gelukkigquote:Op woensdag 29 juli 2026 22:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
nu weet ik wat ik vergeten ben bij de appie.
7up meenemen.
misschien morgen of overmorgen meenemen.
waterijsjes mango of peer in een glas en wat up er bij.quote:Op woensdag 29 juli 2026 22:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb vannochtend een fles cassis en een fles sprite in de koelkast gelegd gelukkig
die ijsjes heb ik nietquote:Op woensdag 29 juli 2026 22:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
waterijsjes mango of peer in een glas en wat up er bij.
spite kan ook
ik wel. genoegquote:
Valt onder dingen waar ik m'n rug mee sloop. Weet niet of ik dat überhaupt technisch goed kan uitvoeren met het gewicht dat ik normaal gebruik.quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon bent over row. Kan met allerlei dingen.
dus massaal toeteren?quote:Op woensdag 29 juli 2026 22:12 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb zojuist mogen aanschouwen hoe een moeder haar kinderen leerde om het rode stoplicht op een groot kruispunt waar een rij auto's 5 breed stond te wachten op groen gewoon te negeren.
Toen kregen wij groen terwijl ze nog niet eens halverwege waren. Karma.
Nee, maar we hadden allemaal precies hetzelfde idee: gewoon langzaam een beetje naar voor rollen.quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2026 22:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, maar we hadden allemaal precies hetzelfde idee: gewoon langzaam een beetje naar voor rollen.
Toen sleurde ze haar peuter mee en die viel.
vastquote:
Even doekje er overheen halen na het fappen danquote:
hmmm goed plan welquote:Op woensdag 29 juli 2026 23:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Even doekje er overheen halen na het fappen dan
Je bent te jong voor Carmageddonquote:Op woensdag 29 juli 2026 22:12 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb zojuist mogen aanschouwen hoe een moeder haar kinderen leerde om het rode stoplicht op een groot kruispunt waar een rij auto's 5 breed stond te wachten op groen gewoon te negeren.
Toen kregen wij groen terwijl ze nog niet eens halverwege waren. Karma.
maar dat was wel een verrekte mooi spelquote:Op woensdag 29 juli 2026 23:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent te jong voor Carmageddon
Totdat je die graphics nu zietquote:Op woensdag 29 juli 2026 23:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar dat was wel een verrekte mooi spel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |