abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 29 juli 2026 @ 13:56:05 #26
441859 crew  Lenny77
pi_221458177
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 12:52 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
Ik mag toch hopen dat er een volwassen supervisor is vanuit de gemeente die zo'n team pubers aanstuurt, begeleidt en met hen een draaiboek doornemen :{
Je mag dat doen vanaf 15 jaar, geen ervaring nodig en je krijgt 44 euro per dag :')
Ze moeten alle spelletjes zelf bedenken, er is geen draaiboek, dus ja..

Er zal vast ergens wel in een gebouw een volwassene zijn maar die houden zich daar niet echt mee bezig...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 29 juli 2026 @ 14:38:17 #27
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221458448
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 13:56 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Je mag dat doen vanaf 15 jaar, geen ervaring nodig en je krijgt 44 euro per dag :')
Ze moeten alle spelletjes zelf bedenken, er is geen draaiboek, dus ja..

Er zal vast ergens wel in een gebouw een volwassene zijn maar die houden zich daar niet echt mee bezig...
Wat slecht
Colleziono francobolli di bambini
pi_221458471
Het was om het hydrateren tijdens deze extreme hitte te stimuleren begrijp, dus zijn het klimaatslachtoffers.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 29 juli 2026 @ 14:48:50 #29
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221458485
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2026 11:53 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Er is in mijn dorp elke zomervakantie een 'vakantieweek' georganiseerd door vrijwilligers binnen een organisatie, volledig ingericht en begeleid door welwillende vrijwilligers.
Heel populair, want een vakantieBSO kost best geld, en hier ben je als lid misschien 90 euro kwijt voor een hele week vertier voor je kind, van 9.00 tot 17.30, 5 dagen achter elkaar.

Geen GGD, geen wettelijke normen, alleen VOGs van de betrokkenen. Gewoon ouderwets plezier.

Totdat er iets misgaat met een kind, dan is het straks janken.

Grappig hoe we alles willen reguleren en controleren, maar zodra het zomer is laten we wel een hoop zomaar gebeuren
Wij werden altijd naar Jeugdland gestuurd. Best leuk, alleen herinner ik me ook dat we zwaardgevechten hielden met in brand staande stokken ("stokbrood roosteren in het kampvuur") en dat het een wonder was dat iedereen zijn ogen nog had aan het eind van de week :D
  Moderator woensdag 29 juli 2026 @ 15:29:18 #30
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221458752
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2026 11:53 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Er is in mijn dorp elke zomervakantie een 'vakantieweek' georganiseerd door vrijwilligers binnen een organisatie, volledig ingericht en begeleid door welwillende vrijwilligers.
Heel populair, want een vakantieBSO kost best geld, en hier ben je als lid misschien 90 euro kwijt voor een hele week vertier voor je kind, van 9.00 tot 17.30, 5 dagen achter elkaar.

Geen GGD, geen wettelijke normen, alleen VOGs van de betrokkenen. Gewoon ouderwets plezier.

Totdat er iets misgaat met een kind, dan is het straks janken.

Grappig hoe we alles willen reguleren en controleren, maar zodra het zomer is laten we wel een hoop zomaar gebeuren
Hier bouwen ze nog echt zelf hutten van pallets (met spijkers en hamers).
Kinderen flikkeren van/door daken soms drie verdiepingkjes hoog. Overal spijkers om je aan open te halen of in te trappen. :D

Geen gedoe, gewoon naar de EHBO en tot morgen maar weer.
- vmi voor intimi -
pi_221461980
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 12:12 schreef PluggieOD het volgende:
Dit is trouwens ook een tip tegen katers: eet voordat je gaat zuipen Xtra veel zout, dan houdt je lichaam veel vocht vast dus heb je minder kans op een kater...
Ja dat klopt wel, als ik eerst zo'n achterlijk grote kapsalon naar binnen schuif voordat het bier op tafel komt heb ik er opeens veel minder last van na afloop. Nou ja, behalve de alcoholdiarree achteraf die gewoon met zekerheid de pot in brult.
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  donderdag 30 juli 2026 @ 00:15:21 #32
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221462017
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 15:29 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Hier bouwen ze nog echt zelf hutten van pallets (met spijkers en hamers).
Kinderen flikkeren van/door daken soms drie verdiepingkjes hoog. Overal spijkers om je aan open te halen of in te trappen. :D

Geen gedoe, gewoon naar de EHBO en tot morgen maar weer.
Zo
Als
Het
Hoort
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 30 juli 2026 @ 00:17:42 #33
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221462023
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 00:01 schreef Fleischmeister het volgende:

[..]
Ja dat klopt wel, als ik eerst zo'n achterlijk grote kapsalon naar binnen schuif voordat het bier op tafel komt heb ik er opeens veel minder last van na afloop. Nou ja, behalve de alcoholdiarree achteraf die gewoon met zekerheid de pot in brult.
Herkenbaar.
Na een paar drankjes is de volgende dag ook altijd minimaal 2x schijten waarvan 1 pot vol slappe drek.
Bij wijn overigens minder dan bier of whisky.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221462072
Volgens de journalist van HLN.be valt het wel mee. Klein spelletje om kinderen in deze hitte genoeg te laten drinken.

Snap ik ook wel, kinderen drinken alleen maar frisdrank, als ze zelf kunnen kiezen.

Maar ja, het blijft België, mijn kinderen gaan daar nooit op kamp. Die gaan daar misschien wel studeren maar nooit de ontgroening in. Er zijn grenzen….
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')