Je mag dat doen vanaf 15 jaar, geen ervaring nodig en je krijgt 44 euro per dagquote:Op woensdag 29 juli 2026 12:52 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat er een volwassen supervisor is vanuit de gemeente die zo'n team pubers aanstuurt, begeleidt en met hen een draaiboek doornemen
Wat slechtquote:Op woensdag 29 juli 2026 13:56 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Je mag dat doen vanaf 15 jaar, geen ervaring nodig en je krijgt 44 euro per dag
Ze moeten alle spelletjes zelf bedenken, er is geen draaiboek, dus ja..
Er zal vast ergens wel in een gebouw een volwassene zijn maar die houden zich daar niet echt mee bezig...
Wij werden altijd naar Jeugdland gestuurd. Best leuk, alleen herinner ik me ook dat we zwaardgevechten hielden met in brand staande stokken ("stokbrood roosteren in het kampvuur") en dat het een wonder was dat iedereen zijn ogen nog had aan het eind van de weekquote:Op woensdag 29 juli 2026 11:53 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Er is in mijn dorp elke zomervakantie een 'vakantieweek' georganiseerd door vrijwilligers binnen een organisatie, volledig ingericht en begeleid door welwillende vrijwilligers.
Heel populair, want een vakantieBSO kost best geld, en hier ben je als lid misschien 90 euro kwijt voor een hele week vertier voor je kind, van 9.00 tot 17.30, 5 dagen achter elkaar.
Geen GGD, geen wettelijke normen, alleen VOGs van de betrokkenen. Gewoon ouderwets plezier.
Totdat er iets misgaat met een kind, dan is het straks janken.
Grappig hoe we alles willen reguleren en controleren, maar zodra het zomer is laten we wel een hoop zomaar gebeuren
Hier bouwen ze nog echt zelf hutten van pallets (met spijkers en hamers).quote:Op woensdag 29 juli 2026 11:53 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Er is in mijn dorp elke zomervakantie een 'vakantieweek' georganiseerd door vrijwilligers binnen een organisatie, volledig ingericht en begeleid door welwillende vrijwilligers.
Heel populair, want een vakantieBSO kost best geld, en hier ben je als lid misschien 90 euro kwijt voor een hele week vertier voor je kind, van 9.00 tot 17.30, 5 dagen achter elkaar.
Geen GGD, geen wettelijke normen, alleen VOGs van de betrokkenen. Gewoon ouderwets plezier.
Totdat er iets misgaat met een kind, dan is het straks janken.
Grappig hoe we alles willen reguleren en controleren, maar zodra het zomer is laten we wel een hoop zomaar gebeuren
Ja dat klopt wel, als ik eerst zo'n achterlijk grote kapsalon naar binnen schuif voordat het bier op tafel komt heb ik er opeens veel minder last van na afloop. Nou ja, behalve de alcoholdiarree achteraf die gewoon met zekerheid de pot in brult.quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:12 schreef PluggieOD het volgende:
Dit is trouwens ook een tip tegen katers: eet voordat je gaat zuipen Xtra veel zout, dan houdt je lichaam veel vocht vast dus heb je minder kans op een kater...
Zoquote:Op woensdag 29 juli 2026 15:29 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Hier bouwen ze nog echt zelf hutten van pallets (met spijkers en hamers).
Kinderen flikkeren van/door daken soms drie verdiepingkjes hoog. Overal spijkers om je aan open te halen of in te trappen.![]()
Geen gedoe, gewoon naar de EHBO en tot morgen maar weer.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 30 juli 2026 00:01 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel, als ik eerst zo'n achterlijk grote kapsalon naar binnen schuif voordat het bier op tafel komt heb ik er opeens veel minder last van na afloop. Nou ja, behalve de alcoholdiarree achteraf die gewoon met zekerheid de pot in brult.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |