Bedankt Hans...quote:Op woensdag 29 juli 2026 19:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je haalt ze om te presteren zodat de jonge jongens de kar niet hoeven te trekken en om de twee weken door de ondergrens zakken.
Lekker op de fiets naar de boulevard, biertje, hapje, sfeer proevenquote:Op donderdag 30 juli 2026 08:49 schreef Simmertje het volgende:
We mogen weer naar de arena![]()
Voordeel aan 29232390 voorrondes, zomeravond voetbal.
Hoezo, die kan er niks van begrijp ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga uit van Dolberg eigenlijk. Denk niet dat ze vinden dat Leonardo al ver genoeg is.quote:
Die heeft zondag de hele wedstrijd gespeeld dus ik verwacht Wijndal.quote:Op donderdag 30 juli 2026 11:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga uit van Dolberg eigenlijk. Denk niet dat ze vinden dat Leonardo al ver genoeg is.
Hoop wel dat Henrique begint ipv 'die andere'
Ik vind het maar zonde om nog minuten aan Wijndal te geven. Laat dan Janse linksback spelen denk ik dan.quote:Op donderdag 30 juli 2026 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die heeft zondag de hele wedstrijd gespeeld dus ik verwacht Wijndal.
Janse hep een blessure.quote:Op donderdag 30 juli 2026 13:23 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik vind het maar zonde om nog minuten aan Wijndal te geven. Laat dan Janse linksback spelen denk ik dan.
https://www.soccernews.nl/news/ajax-neemt-ter-stegen-beslissing/quote:Technisch directeur Jordi Cruijff is vooralsnog niet van plan om een streep te zetten door Marc-André ter Stegen. Al wekenlang wacht Ajax op witte rook, maar doorschakelen naar een andere kandidaat is nu nog geen item in Amsterdam.
Ajax geeft Marc-André ter Stegen niet op
Het verhaal is inmiddels bekend. Ajax, FC Barcelona en Ter Stegen hebben allemaal al ingestemd met een huurtransfer voor de duur van één seizoen. De Duitse doelman wil in de Johan Cruijff ArenA zijn loopbaan nieuw leven inblazen na een aantal moeizame jaren, maar desondanks is er nog altijd geen handtekening gezet. Dat heeft te maken met één heikel punt.
Ajax-watcher Lentin Goodijk van weekblad Voetbal International spreekt van ‘een fiscale kwestie’. “Dat zit vooral tussen hem en Barcelona”, weet de journalist. Ter Stegen staat in Catalonië voor zo’n vijftien miljoen euro op de salarisrol, maar de Amsterdammers nemen slechts een fractie daarvan over. Over de invulling van de financiële voorwaarden kibbelen de partijen momenteel nog.
Jarenlang conflict
Goodijk wijst erop dat er een ‘historie’ is tussen Barcelona en Ter Stegen. Dit conflict speelt al een aantal jaar. Tijdens de coronapandemie leverde de doelman tijdelijk een deel van zijn salaris in, maar de afwikkeling daarvan zette beide partijen lijnrecht tegenover elkaar. Om die reden zitten zij er geharnast in en spelen principes nu een belangrijke rol aan de onderhandelingstafel.
Ajax is dus de dupe van deze principes. Goodijk erkent dat het lang duurt, maar volgens de VI-journalist is het nog steeds de verwachting dat Ter Stegen uiteindelijk ‘gewoon’ neerstrijkt in Amsterdam. “Het is alleen nog onduidelijk wanneer”, stelt hij. Voor de eredivisionist heeft het geduld natuurlijk wel een limiet. “Op een gegeven moment moet je door en daar zijn ze op de achtergrond ook mee bezig. Er zijn meer opties.”
Nieuwe middenvelder(s)
Vooralsnog staat het sein voor Ter Stegen nog altijd op rood, maar Ajax verwacht dat het obstakel de transfer niet definitief verwoest. Verder is de club nog bezig om minimaal één nieuwe middenvelder naar de Johan Cruijff ArenA te halen. Recentelijk nam men afscheid van een aantal middenvelders, waaronder deze week Kian Fitz-Jim.
Ik snap echt niet dat als je 4 miljoen plus huursom voor die gast van Wolves kunt betalen, dat ze niet wat meer water bij de wijn wil doen als jet Ter Stegen echt wilt. Gaat om plek van eerste keeper, die andere gast notebene reserverespitsquote:Op donderdag 30 juli 2026 13:31 schreef William_Papadin het volgende:
Ter.Stegen.Komt.Niet
Ajax neemt Ter Stegen-beslissing
[..]
https://www.soccernews.nl/news/ajax-neemt-ter-stegen-beslissing/
Die 2 of 3 ton goodwill kan je inderdaad prima betalen lijkt me zo.quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat als je 4 miljoen plus huursom voor die gast van Wolves kunt betalen, dat ze niet wat meer water bij de wijn wil doen als jet Ter Stegen echt wilt. Gaat om plek van eerste keeper, die andere gast notebene reserverespits
Wie weet levert het wat aandacht op van een club die nog een linksback zoekt.quote:Op donderdag 30 juli 2026 13:23 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik vind het maar zonde om nog minuten aan Wijndal te geven. Laat dan Janse linksback spelen denk ik dan.
Tolu kost 2,3 miljoen aan salaris.quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat als je 4 miljoen plus huursom voor die gast van Wolves kunt betalen, dat ze niet wat meer water bij de wijn wil doen als jet Ter Stegen echt wilt. Gaat om plek van eerste keeper, die andere gast notebene reserverespits
Zelfs als het minder zou zijn dan 4 miljoen vind ik nog altijd veel te veel geld voor n tweede spitsquote:Op donderdag 30 juli 2026 15:17 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Tolu kost 2,3 miljoen aan salaris.
Daarnaast soccernews
Dat mag jij vinden beste man.quote:Op donderdag 30 juli 2026 15:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zelfs als het minder zou zijn dan 4 miljoen vind ik nog altijd veel te veel geld voor n tweede spits
Ik heb begrepen dat Ter Stegen op hoog niveau wil uitblinken en er daarom pas een klap op geeft wanneer Ajax zich vanavond voor de volgende ronde kwalificeert.quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Berghuis staat niet in de etalage toch?quote:Op donderdag 30 juli 2026 15:29 schreef Black-Death het volgende:
Hopelijk komen we nog af van Berghius en Wijndal deze transferperiode.
Nee, maar ik hoop toch dat ie vertrekt.quote:Op donderdag 30 juli 2026 15:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Berghuis staat niet in de etalage toch?
Als je het op jaarbasis vergelijkt dan valt dat best mee. Feyenoord haalt voor een miljoen of negen Ferri. Vierjarige contract voor een anderhalf á twee miljoen per jaar. Negen miljoen schrijf je in vier jaar af. 2,25 miljoen plus een 1,5/2 miljoen salaris. Zit je ook op de 3.5 á 4 miljoen per jaar.quote:Op donderdag 30 juli 2026 15:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zelfs als het minder zou zijn dan 4 miljoen vind ik nog altijd veel te veel geld voor n tweede spits
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |