abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 juli 2026 @ 10:12:23 #26
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_221456155
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 10:05 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Hier vergeet je voor het gemak even alle aanslagen die zijn voorkomen. Ik denk juist het heel goed is als al die andere Moslims zich gaan uitspreken tegen dit soort daden. Hetzelfde verwacht ik ook van de Joden (waarvan vele zich tegen Netanyahu keren) of de Christenen.

Dingen escaleren hier omdat de grote groep die gematigden zich niet uitspreken tegen de extreme debielen of dat nou links, rechts, moslim, jood, christen of Ajacieden zijn.

En zo moeilijk is het niet, de Islam heeft wat problemen dat kan je gerust stellen.. Echter kunnen we niet elke Moslim daar op aan kijken.
De islam heeft ook een hele berg ingebakken problemen waar je zeker alle moslims op aan kunt kijken. De claim op directe goddelijke woorden en daardoor onveranderlijk. De inhoud van sharia. Het barbaarse gedrag van Mohammed wat op een of andere bizarre wijze als perfect gezien wordt.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  woensdag 29 juli 2026 @ 10:19:12 #27
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221456277
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 10:12 schreef nixxx het volgende:

[..]
De islam heeft ook een hele berg ingebakken problemen waar je zeker alle moslims op aan kunt kijken. De claim op directe goddelijke woorden en daardoor onveranderlijk. De inhoud van sharia. Het barbaarse gedrag van Mohammed wat op een of andere bizarre wijze als perfect gezien wordt.
Het grootste probleem met de Islam is dat er een hoop progressieve Islampijpers zijn. Kijk maar op Reddit.

Islampijpers halen altijd het Christendom erbij en daar zie je waar de schoen wringt. Hun beeld van religie is gevormd door het Christendom. Ze kunnen zich dus niet voorstellen dat het Christendom en de Islam geen gelijke doctrines zijn. Ze zijn te lui om zich erin te verdiepen want hun beeld over religie is al "af".

Daarom moeten ze altijd het Christendom erbij slepen. Het moeten allebei even achterlijke religies zijn. Maar, het Christendom is een concurrent voor ze en de Islam niet. De reden dat ze het Christendom zo haten is omdat Christelijke partijen hun progressieve idealen in de weg staan.

De laatste factor is dat moslims stemvee zijn en zielig volgens het intersectionele denken. Moslims kunnen ze hun progressieve idealen op uitleven. Christendom is een "witte" godsdienst van "witte" mannen. Nog een reden om het te haten.
pi_221456440
pi_221456575
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2026 08:50 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ah, het valt dus allemaal wel mee.

Interessant. Maar in Nederland zijn er gelukkig nog geen grote terroristische aanslagen geweest vanuit de Islamitische hoek, toch staan de Veiligheids en Inlichtingendiensten constant op scherp vanwege het grote gevaar vanuit de Islamitische hoek.

Hoe verklaar je dit? Is er dus eigenlijk helemaal geen groot gevaar vanuit de Islamitische hoek?
Deze berichten komen mij wat te vaak voor.

https://www.rtl.nl/nieuws(...)nderzoek-arrestaties
  woensdag 29 juli 2026 @ 11:31:56 #30
510771 Redlipslayd
Lippenstiftjunk
pi_221457058
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]

De maskers vallen meer en meer af, niets vredelievend, niets opkomen voor zielige pallies, gewoon onversneden sympathie voor terrorisme.

Maar we moeten vooral op de nuance letten mensen!!!!!
Wat zit je nou te huilen. Je hebt de mond altijd zo vol over hoe erg Hamas is, maar dat de terroristen die zich verschuilen achter de naam ''IDF'' nog een stuk of 324 keer erger zijn vergeet je voor het gemak maar even.

Hamas heeft het geleerd van de ''IDF'' terroristen. En als ik dit zeg, is dit eigenlijk een belediging voor Hamas, aangezien zij in vergelijking met de ''IDF'' terroristen lieverdjes zijn.
Page not found.
pi_221457121
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 11:31 schreef Redlipslayd het volgende:

[..]
Wat zit je nou te huilen. Je hebt de mond altijd zo vol over hoe erg Hamas is, maar dat de terroristen die zich verschuilen achter de naam ''IDF'' nog een stuk of 324 keer erger zijn vergeet je voor het gemak maar even.

Hamas heeft het geleerd van de ''IDF'' terroristen. En als ik dit zeg, is dit eigenlijk een belediging voor Hamas, aangezien zij in vergelijking met de ''IDF'' terroristen lieverdjes zijn.
IDF houd het in elk geval nog bij degenen die hun aanvallen groepen als Hamas willen wereldwijd iedereen aan zich onderwerpen en overal bloedvergieten.
  woensdag 29 juli 2026 @ 11:39:15 #32
510771 Redlipslayd
Lippenstiftjunk
pi_221457161
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 11:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
IDF houd het in elk geval nog bij degenen die hun aanvallen groepen als Hamas willen wereldwijd iedereen aan zich onderwerpen en overal bloedvergieten.
Als je (indirect) meewerkt aan de genocide dan ben je niet onschuldig. :W
Page not found.
pi_221457181
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 11:39 schreef Redlipslayd het volgende:

[..]
Als je (indirect) meewerkt aan de genocide dan ben je niet onschuldig. :W
Er is geen genocide. :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: