Wij voelen ons dagelijks minder veilig op straat na de massale instroom van al die randfiguren, derhalve is zo’n spandoek prima op zijn plek.quote:Op maandag 3 augustus 2026 08:18 schreef Gutso het volgende:
[..]
Mannen zjjn altijd zo snel op hun pik zijn getrapt, het is gewoon triest dit. Heel treurig om zo’n spandoek (!) op te hangen op een bouwplaats (!), die aannemer heeft er ook niks mee te maken. Die Sophie heeft het gezegd !! tijdens een concert en zei dat ze niemand wilde uitsluiten, maar juist ruimte wilde maken voor vrouwen, queer personen en mensen van kleur, die zich in een moshpit volgens haar minder veilig voelen.
Ben ik al zo oud?quote:Op maandag 3 augustus 2026 08:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jij hebt al honderden jaren privileges schijnbaar, wist je dat niet.
Tja "wit" vind ik ook echt een scheldwoord voor mijn huidskleur, dus mogen wij ook dit soort woorden gebruiken.quote:Op zondag 2 augustus 2026 12:50 schreef FlippingCoin het volgende:
alsof zo'n spleetoog de superieure blanke man kan doorgronden
Ik vind wit wel mooi klinken, doet me denken aan reinheid, schoonheid, onschuld. Zoals de knight in white armor, as pure as white snow, de goeden dragen wit en de slechteriken dragen zwart, etc. Ik ben blij met wit.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 16:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja "wit" vind ik ook echt een scheldwoord voor mijn huidskleur, dus mogen wij ook dit soort woorden gebruiken.
Voor mij was het een scheldwoord aangezien ik als kind altijd erg bleek was.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vind wit wel mooi klinken, doet me denken aan reinheid, schoonheid, onschuld. Zoals de knight in white armor, as pure as white snow, de goeden dragen wit en de slechteriken dragen zwart, etc. Ik ben blij met wit.
Het is fucking sneu; "Haha jullie zijn hier niet meer de baas hier!"quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 17:47 schreef DJ11 het volgende:
Elke seconde aandacht die er wordt besteed aan deze racistische en stigmatiserende onzin is er één te veel.
De beste remedie is doodzwijgen. Mogen de kijkcijfers vanavond net zo dramatisch zijn als alle andere programma's van het mislukte project dat Omroep ZWART is.
🚮
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |