abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 augustus 2026 @ 08:56:20 #26
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221490577
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 08:18 schreef Gutso het volgende:

[..]
Mannen zjjn altijd zo snel op hun pik zijn getrapt, het is gewoon triest dit. Heel treurig om zo’n spandoek (!) op te hangen op een bouwplaats (!), die aannemer heeft er ook niks mee te maken. Die Sophie heeft het gezegd !! tijdens een concert en zei dat ze niemand wilde uitsluiten, maar juist ruimte wilde maken voor vrouwen, queer personen en mensen van kleur, die zich in een moshpit volgens haar minder veilig voelen.
Wij voelen ons dagelijks minder veilig op straat na de massale instroom van al die randfiguren, derhalve is zo’n spandoek prima op zijn plek.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_221490673
quote:
16s.gif Op maandag 3 augustus 2026 08:55 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Jij hebt al honderden jaren privileges schijnbaar, wist je dat niet. :+
Ben ik al zo oud?
pi_221676897
quote:
16s.gif Op zondag 2 augustus 2026 12:50 schreef FlippingCoin het volgende:
alsof zo'n spleetoog de superieure blanke man kan doorgronden
Tja "wit" vind ik ook echt een scheldwoord voor mijn huidskleur, dus mogen wij ook dit soort woorden gebruiken.
pi_221677553
Elke seconde aandacht die er wordt besteed aan deze racistische en stigmatiserende onzin is er één te veel.
De beste remedie is doodzwijgen. Mogen de kijkcijfers vanavond net zo dramatisch zijn als alle andere programma's van het mislukte project dat Omroep ZWART is.

🚮
pi_221677720
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 16:17 schreef ToT het volgende:

[..]
Tja "wit" vind ik ook echt een scheldwoord voor mijn huidskleur, dus mogen wij ook dit soort woorden gebruiken.
Ik vind wit wel mooi klinken, doet me denken aan reinheid, schoonheid, onschuld. Zoals de knight in white armor, as pure as white snow, de goeden dragen wit en de slechteriken dragen zwart, etc. Ik ben blij met wit.
pi_221677732
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 18:12 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Ik vind wit wel mooi klinken, doet me denken aan reinheid, schoonheid, onschuld. Zoals de knight in white armor, as pure as white snow, de goeden dragen wit en de slechteriken dragen zwart, etc. Ik ben blij met wit.
Voor mij was het een scheldwoord aangezien ik als kind altijd erg bleek was.
pi_221677742
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 17:47 schreef DJ11 het volgende:
Elke seconde aandacht die er wordt besteed aan deze racistische en stigmatiserende onzin is er één te veel.
De beste remedie is doodzwijgen. Mogen de kijkcijfers vanavond net zo dramatisch zijn als alle andere programma's van het mislukte project dat Omroep ZWART is.

🚮
Het is fucking sneu; "Haha jullie zijn hier niet meer de baas hier!"
Ik zou haast een verboden woord gaan gebruiken om te zeggen wat ze aan het vieren zijn met dit soort programma's.
pi_221680111
Alles wat je moet weten over de objectiviteit van de zogenaamde ''kwaliteitsmedia'' is dat er wél veel ophef is over het Hitler-item van ON! - en grotendeels ook terecht - maar er amper een haan kraait naar deze racistische en seksistische bagger. Althans, geen kritische of negatieve hanen.

Wellicht wordt het in navolging van deze serie ook maar eens tijd voor ''De Bruine Man'' of ''De Zwarte Man''. Met flinke aandacht voor kinderen die opgroeien zonder vader, meisjes die verkracht/aangerand/nagesist worden, het luidop voeren van lange telefoongesprekken in het ov, loverboys, eerwraak en fatbiketerreur. Misschien dat ON! zoiets kan pitchen in plaats van die rare Oostenrijkse kunstschilder proberen wit te wassen. Waarschijnlijk krijg je dan het aloude commentaar dat het ''stigmatiserend'' is (dat is het deels natuurlijk ook, alhoewel ook grotendeels op waarheid berustend), maar zelfs Stevie Wonder ziet dat die bagger van ZWART dat ook is.

[ Bericht 12% gewijzigd door Niels_ op 29-08-2026 03:31:23 ]
pi_221684365
Eerste aflevering vond ik best wel grappig. Zat ook nog een boer Jan (uit BZV) tussen de Jannen aan de bar.
Moest lachen om dat gezicht van Michiel Romeyn toen Qian vertelde dat het vaak voorkwam als ze zich voorstelde als Qian van Binsbergen.."Heb je nog geneukt?"

Beetje overdreven steeds om het woord 'neger' weg te piepen, maar goed, ben zelf misschien ook niet politiek correct ofso.

Enfin, leuke grappige serie en daar hoeft geen enkele witte man zich door aangesproken te voelen.. :D

Die dat wel zo voelen zijn pas echte apen.. _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')