abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 juli 2026 @ 21:24:50 #51
486919 Swango
Just saying
pi_221453735
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Swango op 28-07-2026 21:26:08 (dubbel) ]
pi_221453743
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 21:23 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Het gaat over Gaza wat ze blijkbaar willen schoonvegen van arabieren
Maar dan kun je die vergelijking van Timmermans ook van tafel vegen want in Nazi-Duitsland woonden ook geen Joden vrij naast de Duitsers ofwel?

Maw, Timmermans praat onzin maar daar hebben we hem vaker op betrapt..
pi_221453762
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 21:26 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Maar dan kun je die vergelijking van Timmermans ook van tafel vegen want in Nazi-Duitsland woonden ook geen Joden vrij naast de Duitsers ofwel?

Ik snap niet wat je bedoeld
  dinsdag 28 juli 2026 @ 21:29:53 #54
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_221453767
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 21:26 schreef Toine51 het volgende:

[..]

Die vergelijking van Timmers is sowieso foutief aangezien daarmee de nazistandpunten (opzettelijk) gemisrepresenteerd worden zodoende het dichter bij de huidige realiteit te brengen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_221453782
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 20:41 schreef Cupfighter het volgende:
Timmermans zegt waar het op staat
Maar dat bevalt de pro rechtse Israël bende natuurlijk niet
Die Netanyahu had al aan een touwtje moet hangen

Dit had die inderdaad beter kunnen zeggen.
pi_221453787
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 21:29 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik snap niet wat je bedoeld
Jij zegt dat het alleen om gaza gaat qua genocide.
Dus de palestijnen in Israël kunnen blijven.

Maar de Nazi's roeiden toch niet alleen Joden uit die over de grens woonden?

Dus die vergelijking dat Israël net als de Nazi's te werk gaat snijdt geen hout...
pi_221453803
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 21:16 schreef Draxx het volgende:
Ik ben het hierin eens met Timmermans.

Daarnaast heeft de beschuldiging van "antisemitisme" tegenwoordig veel van haar betekenis verloren, omdat die term te vaak te pas en te onpas wordt gebruikt, zoals nu.
Er zijn overigens ook joden, waaronder Holocaustoverlevenden, die de Israëlische acties in Gaza vergelijken met het nazisme. Zij zijn dan ook geen "antisemieten". Het is bekend dat de Israëlische regering en haar lobbygroepen de Holocaust en de term antisemitisme misbruiken als wapen tegen tegenstanders die hun misdaden aan de kaak stellen. Dat op zichzelf getuigt al van kwaadaardigheid.
pi_221453835
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 21:04 schreef probeer het volgende:
En over Fransje .. het is iig minstens een pluspuntje dat hij specifiek radicaal-rechtse Israëlische Joden noemt, en niet Joden in algemene zin. Echter vind ik het op zich niet te veel gevraagd om, als het de Israëliërs zijn die een overduidelijke genocide begaan, bij hen als enige bevolkingsgroep op aarde niet te vervallen in Holocaust verwijzingen of vergelijkingen. Wat Israël doet kan denk ik prima duidelijk genoeg genoemd worden voor de genocide die het overduidelijk is, zonder te (ver)wijzen naar de Holocaust.
Ik moet zeggen dat ik tegenwoordig heel erg op mijn hoede ben voor mensen die dit soort teksten bezigen. Noem het ervaring.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_221453846
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 21:40 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Ik moet zeggen dat ik tegenwoordig heel erg op mijn hoede ben voor mensen die dit soort teksten bezigen. Noem het ervaring.
Ik volg even niet naar wie je nu verwijst. Frans, mij, anderen?
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 28 juli 2026 @ 21:48:33 #60
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221453886
Timmermans heeft 100% gelijk. Jetten zou hier achter moeten staan.

Het derde rijk heeft ook niet meteen joden uitgeroeid. Daar ging jarenlange demonisering, en onderdrukking aan vooraf. Wat daar in Palestina gebeurt is niets meer dan volkerenmoord.

En tsja, waarom vallen mensen nog steeds over Timmermans. Gefeliciflapstaart hoor, hij is het niet geworden. Maar de goede man mag gewoon feiten benoemen. Vrijheid van meningsuiting. Deal with it.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_221453907
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 21:17 schreef Montagui het volgende:
Aangifte waardig.

Compleet verdwenen na de verkiezingen (wat al ontzettend zwak is) en dan nu het PvdA anti Semitische narratief ten berde brengen.

Verschrikkelijk stom.

Wat een vreselijk mens.

Kudo's voor de journalist!

Frans was al af en is nu nog meer af.
Frans pakt 20k per maand aan wachtgeld en euro-pensioen, allemaal opgebracht door de belastingbetaler.
Hij lacht iedereen uit.
Inderdaad een vreselijk mens.
-
pi_221453921
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 21:19 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Net als de racismekaart
Blijf het hilarisch vinden hoe de ene partij gekleurd zou zijn en de andere blank _O-
pi_221453934
quote:
5s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 21:41 schreef probeer het volgende:

[..]
Ik volg even niet naar wie je nu verwijst. Frans, mij, anderen?
Samenvatting is heel simpel. Wat voor reden kan een nuchtere Nederlander hebben om zich hiermee te bemoeien?

En niemand die me daar een reden voor kan geven die niet uit 1 of ander cultboekje komt.
  dinsdag 28 juli 2026 @ 21:59:50 #64
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221453953
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 21:52 schreef quo_ het volgende:

[..]
Frans pakt 20k per maand aan wachtgeld en euro-pensioen, allemaal opgebracht door de belastingbetaler.
Hij lacht iedereen uit.
Inderdaad een vreselijk mens.
Valt reuze mee. Het was een bekwame beleidsman die altijd serieus bezig is geweest in zijn ambt.

Zet dat tegen Geert Wilders. Al sinds eind jaren 80 in de politiek, sinds 2006 of zo alleen maar de sabotageclown uit aan het hangen en continue ruzie aan het zoeken. Daar bovenop nog die dure beveiliging.
  dinsdag 28 juli 2026 @ 22:07:07 #65
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221453998
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 21:48 schreef Harvest89 het volgende:
Timmermans heeft 100% gelijk. Jetten zou hier achter moeten staan.

Het derde rijk heeft ook niet meteen joden uitgeroeid. Daar ging jarenlange demonisering, en onderdrukking aan vooraf. Wat daar in Palestina gebeurt is niets meer dan volkerenmoord.

En tsja, waarom vallen mensen nog steeds over Timmermans. Gefeliciflapstaart hoor, hij is het niet geworden. Maar de goede man mag gewoon feiten benoemen. Vrijheid van meningsuiting. Deal with it.
Right, right.

Je bedoelt dat de Palestijnen in de Gazastrook, die generatie na generatie opvoeden tot radicale moslims met de bereidheid tot het martelaarschap via Islamitisch terrorisme gericht op Joodse Israëliërs, op 7 oktober 2023 een oorlog zijn begonnen en die oorlog vervolgens hebben verloren en even flink hard op hun nummer zijn gezet?

Dat is dan vervolgens een zogenaamde volkerenmoord, van nota bene Israël? Bijzondere claim. Kun je ook onderbouwen waar dat element van 'volkerenmoord' dan precies zou zitten?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221454006
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 21:59 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Valt reuze mee. Het was een bekwame beleidsman die altijd serieus bezig is geweest in zijn ambt.

Zet dat tegen Geert Wilders. Al sinds eind jaren 80 in de politiek, sinds 2006 of zo alleen maar de sabotageclown uit aan het hangen en continue ruzie aan het zoeken. Daar bovenop nog die dure beveiliging.
Hou eens op met je Wilders obsessie, totaal niet relevant voor dit topic.

En deze bekwame beleidsman heeft miljoenen mensen aan de bedelstaf gebracht met zijn energiewaanzin en en er volgen nog miljoenen meer als de europese industrie defintief het loodje gelegd heeft.
Als hij nog lang genoeg blijft leven maakt hij het nog mee dat hij voor de rechter moet komen vanwege zijn wanbeleid.

Hopelijk heeft deze totaalidioot nu eindelijk zijn hand overspeeld met zijn antisemitische praatjes.
-
pi_221454024
quote:

[..]
Wel beetje apart om dat zo weg te gooien aan het einde van zijn carriere. Hoop in elk geval dat het dan nog iets heeft opgeleverd.
  dinsdag 28 juli 2026 @ 22:14:05 #68
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221454052
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 22:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Right, right.

Je bedoelt dat de Palestijnen in de Gazastrook, die generatie na generatie opvoeden tot radicale moslims met de bereidheid tot het martelaarschap via Islamitisch terrorisme gericht op Joodse Israëliërs, op 7 oktober 2023 een oorlog zijn begonnen en die oorlog vervolgens hebben verloren en even flink hard op hun nummer zijn gezet?

Dat is dan vervolgens een zogenaamde volkerenmoord, van nota bene Israël? Bijzondere claim. Kun je ook onderbouwen waar dat element van 'volkerenmoord' dan precies zou zitten?
Daar hoeven niet alle Palestijnen voor te boeten, dan moeten ze puur achter de daders aan gaan van die aanslag.
Israel heeft belachelijk buitenproportioneel gehandeld na die aanslag. Een zieke oorlog met genocidale trekjes als gevolg.

Netanyahu moet naar Den Haag om terecht te staan voor zijn schrikregime.
  dinsdag 28 juli 2026 @ 22:16:52 #69
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221454059
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 22:07 schreef quo_ het volgende:
Als hij nog lang genoeg blijft leven maakt hij het nog mee dat hij voor de rechter moet komen vanwege zijn wanbeleid.
:') Hij heeft helemaal niets illegaals gedaan man.
  dinsdag 28 juli 2026 @ 22:20:42 #70
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221454072
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 22:14 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Daar hoeven niet alle Palestijnen voor te boeten, dan moeten ze puur achter de daders aan gaan van die aanslag.
Israel heeft belachelijk buitenproportioneel gehandeld na die aanslag. Een zieke oorlog met genocidale trekjes als gevolg.

Netanyahu moet naar Den Haag om terecht te staan voor zijn schrikregime.
De daders waren de Palestijnen, zij zijn deze oorlog zelf begonnen. Voor het geval dat je de beelden alweer vergeten bent:

twitter

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 28 juli 2026 @ 22:23:36 #71
486919 Swango
Just saying
pi_221454096
quote:

[..]

Deze bekwame beleidsman was ook een bekwame geniepert die in het geheim geld schonk aan klimaatlobbyisten voor zijn eigen groene plannen.
  dinsdag 28 juli 2026 @ 22:28:52 #72
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221454119
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 22:20 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De daders waren de Palestijnen, zij zijn deze oorlog zelf begonnen. Voor het geval dat je de beelden alweer vergeten bent:

[ twitter ]
[ twitter ]
Is juichen illegaal?

Ik juich ook als Amerikaanse soldaten in doodskisten terug naar huis gaan bij elke Wild Billy interventie van ze. Dat mag gewoon. Dus mij moeten ze gewoon met rust laten.

Jij scheert wederom alles over 1 kam. Net zoals het regime van Israel doet. <nee>

[ Bericht 2% gewijzigd door Jippie op 29-07-2026 12:14:42 ]
  dinsdag 28 juli 2026 @ 22:30:01 #73
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_221454128
Ach Frans :')

Hij heeft het lang volgehouden, maar uiteindelijk wint het antisemitisme.

Was te verwachten natuurlijk.
  dinsdag 28 juli 2026 @ 22:33:50 #74
486919 Swango
Just saying
pi_221454150
Timmermans doet overigens de Armeense genocide af als Armeense kwestie of massamoorden zonder het genocide te noemen.

Vuile hypocriet is het.
  dinsdag 28 juli 2026 @ 22:35:17 #75
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221454159
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 22:28 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Is juichen illegaal?

Ik juich ook als Amerikaanse soldaten in doodskisten terug naar huis gaan bij elke Wild Billy interventie van ze. Dat mag gewoon. Dus mij moeten ze gewoon met rust laten.

Jij scheert wederom alles over 1 kam. Net zoals het regime van Israel doet. <nee>
Nee hoor. Maar zo toon je wel aan goor in elkaar te steken en elke bom die je ontvangt verdient.

[ Bericht 2% gewijzigd door Jippie op 29-07-2026 12:15:55 ]
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')