Voor de tweede auto ofzo? Dat lijkt mij gewoon diefstal. Zou je deze analogie door kunnen trekken naar de EV die je als thuisaccu kunt gebruiken? In dat geval is het evengoed diefstal, lijkt me.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:40 schreef Hyaenidae het volgende:
Zou je ook met een benzineauto kunnen doen, gewoon paar jerrycans mee om in één moeite door te vullen met je tankpas.
Fiscaal gezien is dit grijs gebied.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:35 schreef Ridocar het volgende:
Stel, het volgende:
Je hebt een leaseauto met een laadpas, laadt je auto helemaal op, koppelt 'm aan je woning, en trekt je auto voor driekwart leeg, om 'm daarna weer 's morgens aan een laadstation onderweg of op de zaak op te laden. Hoe zit dit juridisch of belastingtechnisch?
Gewoon benieuwd, ik vraag dit niet voor een vriend ofzo.
Wat een domme boomer die dat heeft opgehangen. Zeker net zo'n type die spreekt van broodroof als jij je gaat revancheren voor de verbeurdverklaringen. Het is niet alsof die stroom al zijn eigendom is, dat gaat pas lopen als er ook stroom wordt verbruikt. Bovendien heeft hij niet ineens minder stroom als iemand zijn of haar telefoon daar gaat opladen. Ik word woest van zulke viesdomme mensen.quote:
Ik koop ook nooit meer mijn eigen mayo. Soms gewoon ff uit de koelkast van werk een beetje mayo in een tupperware bakje voor mee naar huis. Niemand die het doorheeftquote:Op woensdag 29 juli 2026 07:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wat een domme boomer die dat heeft opgehangen. Zeker net zo'n type die spreekt van broodroof als jij je gaat revancheren voor de verbeurdverklaringen. Het is niet alsof die stroom al zijn eigendom is, dat gaat pas lopen als er ook stroom wordt verbruikt. Bovendien heeft hij niet ineens minder stroom als iemand zijn of haar telefoon daar gaat opladen. Ik word woest van zulke viesdomme mensen.
Op HQ kregen we alles gratis en hadden we borrels en feestjes. Op locatie dagbesteding mag je blij zijn als ze een keer een koekenbakkers foodtruck of een walgelijk slecht broodje bal weggeven. Feestjes en borrels zijn uit den boze en je moet ruzie maken met Vermaat voor een stuk fruit. Ik ga ander werk zoeken denk ik. Lizzy kan de tyfus genieten.quote:Op woensdag 29 juli 2026 07:51 schreef incel het volgende:
[..]
Ik koop ook nooit meer mijn eigen mayo. Soms gewoon ff uit de koelkast van werk een beetje mayo in een tupperware bakje voor mee naar huis. Niemand die het doorheeft
Mijn werkgever doet wel aan kerstpakkettenquote:Op woensdag 29 juli 2026 07:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Op HQ kregen we alles gratis en hadden we borrels en feestjes. Op locatie dagbesteding mag je blij zijn als ze een keer een koekenbakkers foodtruck of een walgelijk slecht broodje bal weggeven. Feestjes en borrels zijn uit den boze en je moet ruzie maken met Vermaat voor een stuk fruit. Ik ga ander werk zoeken denk ik. Lizzy kan de tyfus genieten.
En het werk is ook alleen maar meer geworden he. Denken ze dat ik verantwoordelijkheid voel en mensen ga inwerken of charteren om ons te helpen. Bitch please, laat het lekker in elkaar donderstralen. Wat hebben we nu eigenlijk beter dan vroeger op de oude locatie? Echt helemaal niets. Alles is kutter geworden en we hebben zelfs minder ruimte op de afdeling terwijl we meer werk hebben. Wat zou mij nu nog moeten motiveren?quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:00 schreef incel het volgende:
[..]
Mijn werkgever doet wel aan kerstpakkettenMaar het zijn vaak van die gore dingen zoals soepstengels en zo en een hoop versnipperd hout en een slechte fles wijn geen idee wat ik daar mee moet.
Ik loop zelf ook de kantjes ervanaf. Vroeger loonde hard werken nog. Nou die fout ga ik nooit meer maken. Krijg je alleen maar meer werk. Voor hetzelfde salarisquote:Op woensdag 29 juli 2026 08:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En het werk is ook alleen maar meer geworden he. Denken ze dat ik verantwoordelijkheid voel en mensen ga inwerken of charteren om ons te helpen. Bitch please, laat het lekker in elkaar donderstralen. Wat hebben we nu eigenlijk beter dan vroeger op de oude locatie? Echt helemaal niets. Alles is kutter geworden en we hebben zelfs minder ruimte op de afdeling terwijl we meer werk hebben. Wat zou mij nu nog moeten motiveren?
fiscaal is dit totaal geen grijs gebied.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Fiscaal gezien is dit grijs gebied.
Arbeidsrechtelijk bezien: ontslag op staande voet (dringende reden)
en even technisch onderbouwd ook nog;quote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:35 schreef Ridocar het volgende:
Stel, het volgende:
Je hebt een leaseauto met een laadpas, laadt je auto helemaal op, koppelt 'm aan je woning, en trekt je auto voor driekwart leeg, om 'm daarna weer 's morgens aan een laadstation onderweg of op de zaak op te laden. Hoe zit dit juridisch of belastingtechnisch?
Gewoon benieuwd, ik vraag dit niet voor een vriend ofzo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |