ik heb ook geen behoefte om sympathiek te zijn. opa is echter een van de users die consequent topics loopt te verzieken met dom boomer gelul. er is geen topic te vinden in de huizen reeks of financieele reeks waarin hij niet schermt met hoe goed zijn generatie is, hoe d egeneraties na hem lui zijn en dat iedereen gewoon een huis had moeten kopen want "toen ik jong was kreeg je 5 houten stuyvers met hard werken en daar had je 12 huizen voor". los van het consequent afgeven op mensen uit een ander milieu dan zichzelf als "paupers" en "kansloos volk".quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:55 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Vind je dit nou nodig? Je komt hiermee niet echt sympathiek op mij over.
(en Lego is wel een andere tak van sport)
Oke. Dan heb ik ook niet meer zo'n behoefte om je nog heel erg serieus te nemen als het inhoudelijk wordt.quote:Op maandag 10 augustus 2026 22:23 schreef freak1 het volgende:
[..]
ik heb ook geen behoefte om sympathiek te zijn. *knip oud zeer off topic*
achja. soms komt oud zeer en oude koeien naar boven als er dom commentaar gepost wordt. mag je negeren. kan verder weinig aan je behoeftes veranderen.quote:Op maandag 10 augustus 2026 22:41 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Oke. Dan heb ik ook niet meer zo'n behoefte om je nog heel erg serieus te nemen als het inhoudelijk wordt.
Je kunt toch ook gewoon normaal reageren, zonder schelden. Of negeren als iemand een rode lap voor je is.
Maar jammer dat je een topic ermee vervuilt. Niet nodig. Nog los van het feit of zijn commentaar wel zo dom was. Of niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 07:27 schreef freak1 het volgende:
[..]
achja. soms komt oud zeer en oude koeien naar boven als er dom commentaar gepost wordt. mag je negeren. kan verder weinig aan je behoeftes veranderen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |