Narcisten gebruiken alle vormen van manipulatie die hen uitkomen.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
Zou dit een narcistentrekje kunnen zijn? Ik vraag dit voor de pipo die me loopt dood te spammen met berichten over narcisten. Ik denk dat ik me erdoor aangesproken zou moeten voelen.
Waar de fack heb jij geleerd wat dergelijke onzin allemaal betekent dan!?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:37 schreef Lulu888 het volgende:
Dit is een serieus topic over emotionele manipulatie, over red pill baggeren kan je in klb.
Ik lees eens van die dingen met woorden er in, het heet boeken, wellicht herken je het.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:18 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Waar de fack heb jij geleerd wat dergelijke onzin allemaal betekent dan!?
Oh, kan je meer details geven? Ik ben benieuwd hoe je het aanpakte.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:05 schreef Koekoekmakto het volgende:
Ja, herkenbaar. Paar keer meegemaakt. Koekje van eigen deeg geven. Is mannetje daarna boos? Dan kan het mannetje weg. Heb een hekel aan theater buiten het theater.
Ik wil graag meer leren over narcisme, want dan leer ik wellicht ook wat meer over mezelf. Het zou ook een antisociale of een atypische persoonlijkheidsstoornis kunnen zijn, daar is de alwetende nog niet helemaal uit. Heeft het veel overlap met elkaar?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:45 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Narcisten gebruiken alle vormen van manipulatie die hen uitkomen.
Gewoon neurodivergent, heb je alles verklaarbaar.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik wil graag meer leren over narcisme, want dan leer ik wellicht ook wat meer over mezelf. Het zou ook een antisociale of een atypische persoonlijkheidsstoornis kunnen zijn, daar is de alwetende nog niet helemaal uit. Heeft het veel overlap met elkaar?
Ik denk niet dat een narcist ooit zou toegeven dat hij narcistisch is. Maar maak er aub een topic over voor jezelf, want ik wil echt even op dit probleem focussen hier.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik wil graag meer leren over narcisme, want dan leer ik wellicht ook wat meer over mezelf. Het zou ook een antisociale of een atypische persoonlijkheidsstoornis kunnen zijn, daar is de alwetende nog niet helemaal uit. Heeft het veel overlap met elkaar?
Vaag blijven wanneer je komt, vaag blijven wanneer je gaat, alle vragen om complimentjes negeren, zeggen dat de tijd zonder hem geweldig was, dat je meer tijd nodig hebt voor jezelf, bij een zielige act niet troosten, bij boosheid uitlachen. Veel zaken omkeren uit je openingspost. Lees anders die taktieken en swap gender.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:30 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Oh, kan je meer details geven? Ik ben benieuwd hoe je het aanpakte.
Dat doe ik met enige regelmaat, maar mijn manier van communiceren wordt als onwenselijk gezien. Ik zal jouw topic in elk geval niet verder vervuilen. Bedankt voor de toelichting en veel succes verder!quote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:42 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een narcist ooit zou toegeven dat hij narcistisch is. Maar maak er aub een topic over voor jezelf, want ik wil echt even op dit probleem focussen hier.
Mijn ervaring met deze mensen is dat het voornamelijk een soort afleidingsmanoeuvre lijkt te zijn. Het zijn mensen die eigenlijk helemaal niet zo succesvol zijn als het gaat om daten. Ze hebben niet heel veel ervaring, kunnen vaak geen langdurige, stabiele relatie volhouden en proberen jou daarom naar jezelf te laten kijken, in plaats van dat je naar hen kijkt en hen beoordeelt op hun relationele waarde.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 15:16 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Vaag blijven wanneer je komt, vaag blijven wanneer je gaat, alle vragen om complimentjes negeren, zeggen dat de tijd zonder hem geweldig was, dat je meer tijd nodig hebt voor jezelf, bij een zielige act niet troosten, bij boosheid uitlachen. Veel zaken omkeren uit je openingspost. Lees anders die taktieken en swap gender.
Globaal komt het neer autonomie uitstralen in woord en gebaar. Niet nodig gevonden willen worden. Maar dit scenario is maar heel kort leuk. Als ie boos wordt snel wegwezen. Volwassen mensen doen dit niet. Die vertrouwen zichzelf en vertrouwen anderen. Het niet om kunnen gaan met de eigen onzekerheid en dan maar wat neurotisch gaan klieren.
Ja, foto's met exen enzo. Triest.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 15:27 schreef Pajanus het volgende:
Herkenbaar dit. Triest, echt een spelletje.
Of expres dingen sturen die je eigenlijk niet leuk vindt om te porren.
Je moet gewoon een normale wederkerige volwassene zijn. Zo dun is die lijn niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 15:29 schreef Discombobulate het volgende:
Maar je moet dus ook geen pleaser zijn. Het is een dunne lijn.
Waarom lukt het dan nooit bij sommigen?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 15:31 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Je moet gewoon een normale wederkerige volwassene zijn. Zo dun is die lijn niet.
Lukt wat nooit?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 15:31 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Waarom lukt het dan nooit bij sommigen?
Bijvoorbeeld in 'relaties', om 'te scoren'quote:
helaas is vrjiwel niemand normaal ...quote:Op dinsdag 28 juli 2026 15:31 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Je moet gewoon een normale wederkerige volwassene zijn. Zo dun is die lijn niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |