Inbox is afgunstig jegens een hongerige pauper dus hij gaat volgens die redenering naar de hel 😭quote:
5? Met twee gaat al lekker!quote:Op dinsdag 28 juli 2026 01:47 schreef Invisibli het volgende:
Je zou je verbazen wat meeuwen meekrijgen, en hoe snel een brood uit elkaar is met 5 meeuwen. zijn net tijgers.
Je mag best iets voor je mede meeuw over hebben.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 01:47 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Inbox is afgunstig jegens een hongerige pauper dus hij gaat volgens die redenering naar de hel 😭
Met de huidige energieprijzen is dat wel lekker goedkoop en warmquote:Op dinsdag 28 juli 2026 01:47 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Inbox is afgunstig jegens een hongerige pauper dus hij gaat volgens die redenering naar de hel 😭
Dr was maar een enkele meeuw terplekke. Van een halfje brood/broodzak/aangevreten brood was niets te zien en ik geloof niet dat ze met een halfje brood in dr bek wegvliegen. Die ratten vreten het direct terplekke op volgens mij.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 01:47 schreef Invisibli het volgende:
Je zou je verbazen wat meeuwen meekrijgen, en hoe snel een brood uit elkaar is met 5 meeuwen. zijn net tijgers.
Als je daar al van staat te kijken moet je misschien vaker buiten komenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 02:48 schreef Inbox het volgende:
[..]
Dr was maar een enkele meeuw terplekke. Van een halfje brood/broodzak/aangevreten brood was niets te zien en ik geloof niet dat ze met een halfje brood in dr bek wegvliegen. Die ratten vreten het direct terplekke op volgens mij.
De zak broodjes wat ook nog niet aangevreten toen ik terugkwam bij mijn fiets en die lag nog op de bagagedrager. Alles lag gewoon los, dus niet geklemd trouwens maar daar zat die vliegende rat al op te azen.
Sta dr serieus wel van te kijken, dat iemand gewoon een halfje brood pikt.
Welkom op FOK!quote:
Nee maar dat halfje brood was wel lekkerquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 09:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Welkom op FOK!
Ben je een meeuw dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |