abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221448366
Vanochtend even bij de Jumbo en Appie geweest. Bij de Jumbo broodje en een halfje brood gekocht. Afgeprijsd, dus een halve euro per stuk.

Daarna nog even naar de Appie geweest voor andere boodschappen dus ik dacht 'ik laat dat brood, broodjes en pindakaas achter op mn fiets' want het was toch rustig.

Kom ik terug, wil een dikke meeuw mn broodjes pikken. Maar ook: mn halfje brood is compleet verdwenen en die was echt niet door een meeuw gejat :N want dr was er maar een te zien en die teringbeesten vreten het terplekke aan.

Klacht: een hongerige pauper heeft mn brood hebben gejat :(

Antiklacht: hongerige pauper heeft genoeg te eten voor 2 dagen.
pi_221448433
Wie goed doet; goed ontmoet.
pi_221448447
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 01:31 schreef YoopY het volgende:
Wie goed doet; goed ontmoet.
Inbox is afgunstig jegens een hongerige pauper dus hij gaat volgens die redenering naar de hel 😭
pi_221448449
Je zou je verbazen wat meeuwen meekrijgen, en hoe snel een brood uit elkaar is met 5 meeuwen. zijn net tijgers.
pi_221448456
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 01:47 schreef Invisibli het volgende:
Je zou je verbazen wat meeuwen meekrijgen, en hoe snel een brood uit elkaar is met 5 meeuwen. zijn net tijgers.
5? Met twee gaat al lekker! _O-
pi_221448458
Je
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 01:47 schreef Memeowitz het volgende:

[..]
Inbox is afgunstig jegens een hongerige pauper dus hij gaat volgens die redenering naar de hel 😭
Je mag best iets voor je mede meeuw over hebben. :+
pi_221448484
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 01:47 schreef Memeowitz het volgende:

[..]
Met de huidige energieprijzen is dat wel lekker goedkoop en warm :)
pi_221448486
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 01:47 schreef Invisibli het volgende:
Dr was maar een enkele meeuw terplekke. Van een halfje brood/broodzak/aangevreten brood was niets te zien en ik geloof niet dat ze met een halfje brood in dr bek wegvliegen. Die ratten vreten het direct terplekke op volgens mij.

De zak broodjes wat ook nog niet aangevreten toen ik terugkwam bij mijn fiets en die lag nog op de bagagedrager. Alles lag gewoon los, dus niet geklemd trouwens maar daar zat die vliegende rat al op te azen.

Sta dr serieus wel van te kijken, dat iemand gewoon een halfje brood pikt.
pi_221448711
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 02:48 schreef Inbox het volgende:

[..]
Dr was maar een enkele meeuw terplekke. Van een halfje brood/broodzak/aangevreten brood was niets te zien en ik geloof niet dat ze met een halfje brood in dr bek wegvliegen. Die ratten vreten het direct terplekke op volgens mij.

De zak broodjes wat ook nog niet aangevreten toen ik terugkwam bij mijn fiets en die lag nog op de bagagedrager. Alles lag gewoon los, dus niet geklemd trouwens maar daar zat die vliegende rat al op te azen.

Sta dr serieus wel van te kijken, dat iemand gewoon een halfje brood pikt.
Als je daar al van staat te kijken moet je misschien vaker buiten komen ;)
  dinsdag 28 juli 2026 @ 08:07:40 #10
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_221448902
Volgende keer vergiftigd brood op de fiets leggen als lokaas, dat zal ze leren!
pindazakje
pi_221449369
Stond je fiets op de markt?
Lag er geen 50 cent op je zadel en het brood platgestampt op de grond?
pi_221477667
Nog bedankt voor het brood
Stacy's mom has got it going on.
pi_221477805
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 09:37 schreef pda1500 het volgende:
Nog bedankt voor het brood
Welkom op FOK!

Ben je een meeuw dan? :P
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221477827
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 09:44 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Welkom op FOK!

Ben je een meeuw dan? :P
Nee maar dat halfje brood was wel lekker :9
Stacy's mom has got it going on.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: