abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221447733
Ja hoi!

Waar scheert iedereen zich mee?

Ik ben jaren geleden overgestapt van Gillette naar Boldking. Voornamelijk vanwege de prijs destijds.

Nu heb ik weer eens nieuwe mesjes nodig en vroeg ik mij af of Boldking nog wel zo voordelig is? Zie dat ze nu voor 8 mesjes 32 euro vragen. En net nu is er geen fatsoenlijke aanbieding natuurlijk als ik het nodig heb.

Met Gillette scheerde ik mij absoluut gladder, maar dat iets minder glad vond ik voor de lagere prijs destijds geen probleem.

Wat wel een probleem lijkt te worden de laatste tijd is dat ik mijn halve nek open haal met de Boldking mesjes voor gevoelige huidje :@

Dus toen vroeg ik mij ineens af. Is Boldking zo duur geworden? Is de rest nog duurder geworden? Waar scheren jullie mee? En of die ook een speciaal voor de gevoelige huidjes variant variant hebben. En of dat bevalt. :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_221447788
Ik scheer me al jaren met Wilkinson Hydro Sense 5, sinds die "Men have to do better" reclame van Gillette, en ik baal er van dat ik die overstap niet eerder heb gemaakt: die mesjes zijn scherper en comfortabeler, en gaan veel langer mee. Ook zie je ze regelmatig spotgoedkoop in de aanbieding.

Ik heb me ook een aantal jaren hier mee geschoren:

Ook erg goed, maar minder geschikt voor je schedel. :P
pi_221447817
Verkapt koop bij Boldking (wie) topic?
U MAD?
  maandag 27 juli 2026 @ 21:56:21 #4
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_221447839
Philips oneblade 14.gif
Tics van je petten.
pi_221447879
Ik scheer mij met een safety razor waar double edge mesjes in gaan.
Die houder is een investering van een paar tientjes. De mesjes kosten 7 á 10 euro per 100 stuks.

Het resultaat is gladder dan de Mach x mesjes en veel minder huidirritatie.
pi_221447880
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 21:53 schreef de_boswachter het volgende:
Verkapt koop bij Boldking (wie) topic?
Nee helemaal niet
vosss is de naam,
pi_221447881
Mach 3 al 25 jaar.
blablablabla
pi_221447901
quote:
7s.gif Op maandag 27 juli 2026 22:04 schreef vosss het volgende:

[..]
Nee helemaal niet
Ik heb indertijd 10 van deze gekocht:

Was een prijsfout indertijd, waren 4,95 per doos. Ze zijn razend scherp en erg prettig. Ook de 9,95 is niet echt duur.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_221447905
Er bestaan tegenwoordig ook scheerapparaten, hoef je niet te kutten met losse mesjes.
pindazakje
pi_221447913
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 22:13 schreef Hyaenidae het volgende:
Er bestaan tegenwoordig ook scheerapparaten, hoef je niet te kutten met losse mesjes.
Werkt en voelt minder prettig, maar ik heb wel een behoorlijk goeie en zo af en toe tussendoor gebruik ik die ook wel eens.
pi_221447923
Er was hier vroeger een topicreeks hier over, en een kapperszaak die scheermesjes verkocht, gaf FOK!kers geloof ik nog een kortingscode.
Alleen als je met PayPal betaalde, kreeg je extra kosten die niet vermeld werden, die je pas in het laatste schermpje voor het afrekenen in de totaalkosten terug vond.
Was wel een tof topic waar je veel inspiratie kon ophalen voor scheerzeepjes, messen, aftershaves enz.

Ik zag dat een aantal mensen in die reeks deze aftershave wel erg fijn vonden. :) Zelf nog niet geprobeerd.
pi_221447937
quote:
7s.gif Op maandag 27 juli 2026 22:04 schreef vosss het volgende:

[..]
Nee helemaal niet
Gelukkig. Want ze hebben geen machetes
U MAD?
pi_221448183
20 mesjes voor 5 euro van de lidl.
Werkt prima.
have you seen our house
pi_221448303
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 22:16 schreef ToT het volgende:
Er was hier vroeger een topicreeks hier over, en een kapperszaak die scheermesjes verkocht, gaf FOK!kers geloof ik nog een kortingscode.
Alleen als je met PayPal betaalde, kreeg je extra kosten die niet vermeld werden, die je pas in het laatste schermpje voor het afrekenen in de totaalkosten terug vond.
Was wel een tof topic waar je veel inspiratie kon ophalen voor scheerzeepjes, messen, aftershaves enz.

[ afbeelding ]

Ik zag dat een aantal mensen in die reeks deze aftershave wel erg fijn vonden. :) Zelf nog niet geprobeerd.
Enig idee hoe we die reeks kunnen vinden?
vosss is de naam,
pi_221448463
ferrerum van de action.
Maar kan voor dunne huiden te grof zijn.
Kost 3-4 euro voor 17 dingen die je op de houder klikt. Hebben elk 3 mesjes.

Ik scheer daar al jaren mee, al zijn ze er soms weken niet. Maar als ze er zijn koop ik 3 pakken en kan ik weer een half jaar vooruit.

Grote nadeel is dat ze maar 1x te gebruiken zijn. Dus elke keer nieuwe erop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')