Nee helemaal nietquote:Op maandag 27 juli 2026 21:53 schreef de_boswachter het volgende:
Verkapt koop bij Boldking (wie) topic?
Werkt en voelt minder prettig, maar ik heb wel een behoorlijk goeie en zo af en toe tussendoor gebruik ik die ook wel eens.quote:Op maandag 27 juli 2026 22:13 schreef Hyaenidae het volgende:
Er bestaan tegenwoordig ook scheerapparaten, hoef je niet te kutten met losse mesjes.
Enig idee hoe we die reeks kunnen vinden?quote:Op maandag 27 juli 2026 22:16 schreef ToT het volgende:
Er was hier vroeger een topicreeks hier over, en een kapperszaak die scheermesjes verkocht, gaf FOK!kers geloof ik nog een kortingscode.
Alleen als je met PayPal betaalde, kreeg je extra kosten die niet vermeld werden, die je pas in het laatste schermpje voor het afrekenen in de totaalkosten terug vond.
Was wel een tof topic waar je veel inspiratie kon ophalen voor scheerzeepjes, messen, aftershaves enz.
[ afbeelding ]
Ik zag dat een aantal mensen in die reeks deze aftershave wel erg fijn vonden.Zelf nog niet geprobeerd.
Die heb ik jaren terug wel eens gehad, maar dat schoor niet glad genoeg voor mijn ideequote:
Het was hier in [LIF]quote:Op maandag 27 juli 2026 23:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Enig idee hoe we die reeks kunnen vinden?
Dat dus. Het enige nadeel is dat je (ik althans) het niet moet doen als ik gehaast ben, dan ziet het er uit alsof IS net een aanslag gepleegd heeft.quote:Op maandag 27 juli 2026 22:04 schreef hb64 het volgende:
Ik scheer mij met een safety razor waar double edge mesjes in gaan.
Die houder is een investering van een paar tientjes. De mesjes kosten 7 á 10 euro per 100 stuks.
Het resultaat is gladder dan de Mach x mesjes en veel minder huidirritatie.
Tadaaa. https://forum.fok.nl/topicchain/3791quote:Op maandag 27 juli 2026 23:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Enig idee hoe we die reeks kunnen vinden?
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Het was hier in [LIF]
De zoekfunctie zal vast wel helpen!Het heette klassiek scheren of zo.
Edit: https://forum.fok.nl/topicchain/3791
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:49 schreef stavromulabeta het volgende:
Tadaaa. https://forum.fok.nl/topicchain/3791
Die Sword zijn best wel okee.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:11 schreef vosss het volgende:
[..]
[..]
Inmiddels heb ik een sete Wilkins Sword besteld, die met 5 mesjes en dan sensitive skin versie.
1 met houder en 4 mesjes en 4 losse mesjes, totaal 22 euro of iets.
Bij boldking waren 4 mesjes al 18 euro en 8 mesjes 32 euro.
Dus benieuwd hoe deze bevallen. En maar meteen 8 gepakt zodat verzenden voor niks was.
Zal ook dat topic nog eens doornemen.
Deze heb ik gekocht. Dat zijn due jij bedoelt toch?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Die Sword zijn best wel okee.Maar die Sense Hyro 5 zijn nog beter. Op eBay zie je ze vaak heel voordelig, maar ook met Google kom je vaak aanbiedingen tegen.
Die met Aloë vera zijn de standaard, maar je hebt ze ook met een citroengeurtje of whatever en die zijn vaak een stuk goedkoper en gewoon net zo goed.
Ahhh ja, check!quote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Deze heb ik gekocht. Dat zijn due jij bedoelt toch?
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:06 schreef vosss het volgende:
@:tot wiebelt dat houder ook met mesje of staat dat onder een vaste hoek op de houder?
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:05 schreef camilero het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon lekker oldschool.
Alleen lastig als je met het vliegtuig met alleen handbagage reist, kwam ik laatst achter
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |