Goeie, als de overheid corrupt is wordt de doodstraf een wapen.quote:Op maandag 27 juli 2026 21:08 schreef Harvest89 het volgende:
Kindermisbruik nog wel.
Wat valt daar precies onder?
Een 15 jarige tiener vingeren? Lekker vaag hoor.
En "terreuraanslag".
Wat als de overheid zwaar corrupt en repressief gaat worden?
Zijn dit weer nieuwe ideeën die je ergens op een extreem rechts maga kanaal hebt opgepikt?
De overheid is al corrupt, daarom lopen veelplegers als Panhuis jarenlang rond.quote:Op maandag 27 juli 2026 21:09 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Goeie, als de overheid corrupt is wordt de doodstraf een wapen.
In mijn model is verkrachting doodstrafwaardig, daaronder valt elke vorm van seks met een kind.quote:Op maandag 27 juli 2026 21:08 schreef Harvest89 het volgende:
Kindermisbruik nog wel.
Wat valt daar precies onder?
Een 15 jarige tiener vingeren? Lekker vaag hoor.
En "terreuraanslag".
Wat als de overheid zwaar corrupt en repressief gaat worden?
Zijn dit weer nieuwe ideeën die je ergens op een extreem rechts maga kanaal hebt opgepikt?
Leuk model.quote:Op maandag 27 juli 2026 21:53 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
In mijn model is verkrachting doodstrafwaardig, daaronder valt elke vorm van seks met een kind.
Alle 17 jarigen met een vriendinnetje voor de muurquote:Op maandag 27 juli 2026 21:53 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
In mijn model is verkrachting doodstrafwaardig, daaronder valt elke vorm van seks met een kind.
In je eerste zin laat je al zien dat het een waardeloos en slecht idee is.quote:Op maandag 27 juli 2026 22:48 schreef Jahr00n het volgende:
Ik china rijden er van die busjes rond waar criminelen zonder pardon in worden laten ingeslapen. Dat mogen ze hier ook wel invoeren. Wij moeten stoppen met inzetten op terugkeer in de maatschappij. Inzetten op dat het nooit weer gebeurd bij bepaalde misdrijven zoals moord
In mijn model is de doodstraf willen doodstrafwaardig.quote:Op maandag 27 juli 2026 21:53 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Dit creëert wel een bijzondere situatie zo.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 00:10 schreef probeer het volgende:
[..]
In mijn model is de doodstraf willen doodstrafwaardig.
Te veel eer voor die Breivik. Laat hem maar lekker rotten in de cel totdat mensen hem vergeten zijn. Dus een jaartje of 50 zal hij nog wel te gaan hebben.quote:Op maandag 27 juli 2026 23:02 schreef KLF het volgende:
Beesten zoals Breivik mogen de doodstraf krijgen. En meerdere moordenaars mogen wat mij betreft wel dood.
Waar trek je de grens, dat blijft lastig.
Het scheelt in ieder geval een hoop geld dan tientallen jaren cel.
Je begrijpt zelf ook wel wat bedoeld wordt.quote:Op maandag 27 juli 2026 22:13 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Alle 17 jarigen met een vriendinnetje voor de muur
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |