woow, mag je nu als vip komen?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 01:21 schreef hemarookworst het volgende:
ik behoor tot de 1% meest actieve users van YT van Armin van Buuren
nee maar kreeg een fan exclusive shortquote:
ooh dat is wel leukquote:Op dinsdag 28 juli 2026 01:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee maar kreeg een fan exclusive short
komt vast omdat ik elke week asot stream check
was wel verrast om jou tegen te komen op twitch bij lumiquote:Op dinsdag 28 juli 2026 01:29 schreef Schakeltopia het volgende:
heb echt al een tijdje geen muziek meer geluisterd, laatst dan een stukje luminosity. soms heb ik echt van die periodes dat ik echt niks opzet.
ja nou dat was ook vooral omdat de youtube van lumi elke keer zat te kutten met copyright, en toen zag ik in de chat daar dat ze ook op twitch waren dus vandaar dat ik daar ging kijken. verder zit ik ook eigenlijk al tijden niet meer op twitch, als je het vergelijkt met de wiebel tijdenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 01:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
was wel verrast om jou tegen te komen op twitch bij lumi
ze uploaden al die sets ook gewoon op youtube en soudncloudquote:Op dinsdag 28 juli 2026 01:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja nou dat was ook vooral omdat de youtube van lumi elke keer zat te kutten met copyright, en toen zag ik in de chat daar dat ze ook op twitch waren dus vandaar dat ik daar ging kijken. verder zit ik ook eigenlijk al tijden niet meer op twitch, als je het vergelijkt met de wiebel tijden
was wel erg leuk om je daar tegen te komen in ieder geval
achja, komt misschien wel weer is. dat is het fijne, het hoeft gelukkig ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |