Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoZe zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
Nu is iedereen aan het janken en moet ik mij verontschuldigen. 🙄![]()
Laat ik nu denken dat je die gedichten zelf maaktenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ongewenst volk bolk.quote:Ze zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
ik associeer dit geluid tegenwoordig met de gemeentebalie. Dingdong, volgend nummertjequote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Snackbar bolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dat is correct en tevens juist.quote:
Ze zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
Vooral als je die dingdong 2x achter elkaar hoort en je nummer al voorbij is voor je hebt kunnen opstaanquote:Op maandag 27 juli 2026 19:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik associeer dit geluid tegenwoordig met de gemeentebalie. Dingdong, volgend nummertje
Ze zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
HakkuhbarI'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Doe ik ook, maar nu moet ik herschrijvenquote:Op maandag 27 juli 2026 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat ik nu denken dat je die gedichten zelf maakten
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ho mijn bolk!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DJMO BolkZe zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
Ben nu wel heel benieuwd naar je gedicht eigenlijkquote:Op maandag 27 juli 2026 19:39 schreef Homijn het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar nu moet ik herschrijvenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dan weet je wat je te doen staatquote:Op maandag 27 juli 2026 20:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben nu wel heel benieuwd naar je gedicht eigenlijk
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Bolk!Ze zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
Het kan nog makkelijk. Zal er eens over denken.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:12 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dan weet je wat je te doen staat
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Precies.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:12 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dan weet je wat je te doen staat
[ afbeelding ]
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Euhhhhh dan moet je mij ook niet bolkuh heer Homijn![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolk!!Ze zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
Dan doet GG het wel 😱Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie
Wat doe ik?
Iets verkeerd?Ze zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
Mij bolken. Lolquote:Op maandag 27 juli 2026 21:26 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie
Wat doe ik?
Iets verkeerd?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
docciebolkhollidayWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: