Zelfde wanneer het om mannen gaat. En dat was al een probleem hier voordat de grenzen wagenwijd open stonden. Niet om te deflecteren, maar er worden hier nog steeds meer vrouwen vermoord door hun Nederlandse (ex) partners dan dat er mensen overlijden door terreurdaden.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 02:37 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Het zijn niet alle islamieten, maar het is wel vaak Islam.
Bijzonder toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Alprazolina op 28-07-2026 03:00:09 ]
Vrijdag al gemailed, geen antwoord gehad, vreemde gang van zaken, ook melding waarom ik ban had was behoorlijk vaag.quote:Op maandag 27 juli 2026 21:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
Waar?
Voor FP kies DM Jippie
Voor Forum kies forum@fok.nl
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 02:53 schreef Alprazolina het volgende:
[..]
Zelfde wanneer het om mannen gaat. En dat was al een probleem hier voordat de grenzen wagenwijd open stonden. Niet om te deflecteren, maar er worden hier nog steeds meer vrouwen vermoord door hun Nederlandse (ex) partners dan dat er mensen overlijden door terreurdaden.
Het zou fijn zijn als mannen daar ook wat meer boos over zouden worden.
Niet alle mannen, maar meestal wel een man. De comments onder zulke berichten zijn echter een stuk anders dan bij dit soort berichtgeving.
Bijzonder.En vegeet ook de bosbranden niet, die zijn ook heel erg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 02:53 schreef Alprazolina het volgende:
[..]
Zelfde wanneer het om mannen gaat. En dat was al een probleem hier voordat de grenzen wagenwijd open stonden. Niet om te deflecteren, maar er worden hier nog steeds meer vrouwen vermoord door hun Nederlandse (ex) partners dan dat er mensen overlijden door terreurdaden.
Het zou fijn zijn als mannen daar ook wat meer boos over zouden worden.
Niet alle mannen, maar meestal wel een man. De comments onder zulke berichten zijn echter een stuk anders dan bij dit soort berichtgeving.
Bijzonder.Nederlandse kan alsnog een buitenlander betekenen uit een andere cultuur. Ja, door hen ondervonden we voor de massamigratie ook al erg veel last. Altijd mooorden uit eerwraak enzo. Voornamelijk buitenlanders met losse handjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom?quote:Op maandag 27 juli 2026 23:34 schreef Alprazolina het volgende:
Ga iets nuttigs doen voor je medemens bangeschijterds.
Zoiets is schering en inslag hier. Gebeurt vaker.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:10 schreef Saekerhett het volgende:
Weet je wat wel heel erg opvalt?
bianconeri is geband en dan registreert ene Alprazolina een paar weken later die precies op dezelfde manier reageert.
Meanwhile mensen hebben gewoon echte dingen te doen en jullie zitten je druk te maken om wie ik ben :’)quote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:10 schreef Saekerhett het volgende:
bianconeri is geband en dan registreert ene Alprazolina een paar weken later die precies op dezelfde manier reageert.
Misschien moet je even kijken op de Femicide insta en daar een rondje door de daders doen, of de gasten die Kees van der Spek aanspreekt. Maargoed, andere discussie. Zou toch wel eens een verademing zijn, als daar door mede-mannen ook zo verontwaardigd zou worden gereageerd als wanneer het om extremisten gaat.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:23 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Nederlandse kan alsnog een buitenlander betekenen uit een andere cultuur. Ja, door hen ondervonden we voor de massamigratie ook al erg veel last. Altijd mooorden uit eerwraak enzo. Voornamelijk buitenlanders met losse handjes.
Speel dat newspeak spelletje nou gewoon niet mee.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:28 schreef Memeowitz het volgende:
Dus in Frankrijk een mesaanval met keukenmessen op 3 vrouwen en eentje zwanger. Man schreeuwt Allah. In Duitsland reed er iemand meerdere mensen aan op een gaypride ook in naam van Allah. Eentje dood, 16 gewond. Witte Blanke mannen krijgen zeker weer alle schuld
Wensdenken. Mannen vallen elkaar meer bij dan af. Vergelijkbaar met moslims. Iets met schaamte, eer, trots en snel aangesproken zijn.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:37 schreef Alprazolina het volgende:
[..]
Misschien moet je even kijken op de Femicide insta en daar een rondje door de daders doen, of de gasten die Kees van der Spek aanspreekt. Maargoed, andere discussie. Zou toch wel eens een verademing zijn, als daar door mede-mannen ook zo verontwaardigd zou worden gereageerd als wanneer het om extremisten gaat.
het is idd wel erg duidelijkquote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:10 schreef Saekerhett het volgende:
Tuurlijk, maar worden veroorzaakt door de natuur en niet door gescheiden boze mannen die voor de leuk even hun kinderen in een afwateringsbuis stoppen.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:29 schreef quo_ het volgende:
[..]
En vegeet ook de bosbranden niet, die zijn ook heel erg.
Ik zet mijn geld op jou.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:47 schreef Alprazolina het volgende:
[..]
Statistisch gezien, is minimaal èèn van jullie die bijdehand op me hebben gereageerd, seksueel misbruikt door een familielid. Dat zijn de cijfers nou eenmaal.
Nee. Wel door een jongen die misbruikt werd door zijn oom. Ook lang en breed in het nieuws geweest. Goed voorbeeld doet volgen.quote:
Is jouw internetuurtje niet een keer voorbij?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:52 schreef Alprazolina het volgende:
[..]
Nee. Wel door een jongen die misbruikt werd door zijn oom. Goed voorbeeld doet volgen.
Nee joh. Ik mag doen en laten wat ik wil van mijn man. Shocking, I know.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Is jouw internetuurtje niet een keer voorbij?
Kan zijn maar als dit iemand overkomt in een moslim gezin - en natuurlijk is dit iets dat overal en in alle landen plaats vind- ziet het er slecht voor die persoon uit. Geen hulp maar maar verstoting of dwang om met de dader te trouwen of als je heel veel pech hebt draai je de gevangenis in wegens seks buiten een huwelijk. Het is iig een ramp voor het slachtoffer want schande en gezichtsverlies voor de familie. En dat gaat vóór alles.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:47 schreef Alprazolina het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar worden veroorzaakt door de natuur en niet door gescheiden boze mannen die voor de leuk even hun kinderen in een afwateringsbuis stoppen.
Het probleem is mannen. Islamitische mannen, Christelijke mannen, Joodse mannen, agnostische mannen, atheïstische mannen en ook jullie vaders, ooms en opa’s maargoed dan is het de schuld van de vrouwen. Had ze maar achter het aanrecht moeten blijven lololol.
Statistisch gezien, is minimaal èèn van jullie die bijdehand op me hebben gereageerd, seksueel misbruikt door een familielid. Dat zijn de cijfers nou eenmaal.
Laten we het weer over het topic hebben. Dit is de zoveelste die voorkomen had kunnen worden was er adequaat gehandeld op de dreiging.
Sterk staaltje whataboutism.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:01 schreef RamboDirk het volgende:
Gelukkig mogen vervuilende busjes niet meer in het centrum van Parijs komen. Dat is wel fijn leven als je wordt neergestoken door een moslim.
Stop gewoon met liegen en verhuis naar een islamitisch land waar je lekker vrij en blij kan zijn.quote:Op maandag 27 juli 2026 23:34 schreef Alprazolina het volgende:
[..]
Ja ik ben hier, en daar schaam ik me eigenlijk wel voor, opgegroeid. Heb veel van m’n tijd gespendeerd op dit forum, dus dat enige empathie betreft dit forum ontbreekt, is ook niet heel raar. Barmhartigheid heb ik voor mensen die dat ook hebben, in het echte leven, mensen met wederkerigheid en mensen met emotionele intelligentie. Kom hier toch niet om jullie te bekeren ofzo, is een onbegonnen zaak. Totaalgebrek aan een sociaal buitenleven voor velen die hier 24/7 posten. Types die in het echt schuchter zijn, niemand aan durven te kijken of aan te spreken.
Als dit forum vervalt, voor velen de enige sociale constructie dat ze op de been en binnen houdt, zal het nieuws gaan overspoelen met psychosegekkies die in een meltdown zijn beland. Wat dat betreft is het toch wel fijn dat Danny het forum overeind heeft weten te houden. Een zware last, maar iemand moet het doen. Ik zoek jouw goedkeuring niet. Extreem links en extreem rechts zijn geen mensen om energie in te steken. Te dom. Te agressief. Bord voor hun kop, trekken alles uit de kast om maar zo irritant en obstinaat mogelijk te zijn. Ben moslim maar geen mongool. Wilde alleen tonen dat we niet alleen maar slecht zijn en hier kom jij direct iets zoeken om tegen me te gebruiken. Steek die energie lekker in ff boodschappen doen voor je oude buurvrouwtje, maar dat durf je niet. Daarvoor moet je iemand in het echt aan durven kijken en spreken en dat durven jullie niet. 24/7 hier hele dag rondhangen. Ga iets nuttigs doen voor je medemens bangeschijterds.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |