emma heeft geen 210x160quote:Op maandag 27 juli 2026 13:59 schreef Regilio_ het volgende:
Emma is een topper.
Iedere avond dolle duikavond op Emma.
Grgr vanaf de zolderkamert.
En dat Matt Sleeps? Ken het verder niet, alleen van reclame. Maar begrijp dat je de hardheid van die matrassen in kunt stellen en ze een paar maanden thuis kunt uitproberen.quote:
Heb je niet gevraagd welk matras dat was bij die B en B?quote:Op maandag 27 juli 2026 19:47 schreef vosss het volgende:
Ik heb een hekel aan zachte matrassen, want dat voelt als een kuil. Wij hebben hier Emma matrassen, vrij hard, geen idee welk type of iets, die had mijn vrouw net nieuw toen ik haar leerde kennen en mijn bed moest toch weg, dus die van haar gebruikt. Maar evengoed altijd last can lage rugpijn rn stijfheid bij opstaan.
Onlangs zaten we in een B&B een lang weekend en toen ik daar op bed ging liggen, superzacht, dacht ik echt dit worden 4 helse nachten.
Daags erna bleek dat ik nog nooit zo lekker geslapen heb.
Dus ik wil nu ook een topper. Geen idee wat dit was, traagschuim en denk minstens 10cm dik. En een vrij garde matras eronder.
Dus schaamteloze TVP
Ps: wegens niet plat kunnen/mogen slapen tijdelijk zou zo'n splittopper wat zijn, maarja. Dat is ook meteen weer duurder. Plus beddengoed moet ook nieuw natuurlijk.
Nee ben ik vergeten en vind ik stom om een maand anderhalf later nog te gaan vragen.quote:Op maandag 27 juli 2026 19:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Heb je niet gevraagd welk matras dat was bij die B en B?
Hr. Vosss, gij pakt de telefoon en gij belt de B&B. Zó simpel is het!quote:Op maandag 27 juli 2026 19:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee ben ik vergeten en vind ik stom om een maand anderhalf later nog te gaan vragen.
Nee joh. Hoort een B&B graag dat je 2 maanden later nog steeds terug denkt aan hoe fantastisch hun bed sliep. 't is geen hotel ofzo, eigenaars zijn vaak hartstikke blij met dat soort feedback en willen je vast wel vertellen wat voor matras het isquote:Op maandag 27 juli 2026 19:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee ben ik vergeten en vind ik stom om een maand anderhalf later nog te gaan vragen.
TS is dan ook een rare, maat.quote:Op woensdag 29 juli 2026 07:16 schreef incel het volgende:
Wat is nou weer een bed van 210 bij 160 voor rare maat
Wel chill een bed langer dan 200cm zou ik ook wel willen want ik ben lang en mijn poten steken altijd uitquote:
2,10 is een vrij gangbare maat hoor. Mijn volgende bed wordt ook iets langer. Heb nu 180x200quote:Op woensdag 29 juli 2026 07:18 schreef incel het volgende:
[..]
Wel chill een bed langer dan 200cm zou ik ook wel willen want ik ben lang en mijn poten steken altijd uit
maar lijkt me wel een drama met beddengoed of hoeslakens en zo
Ik wist niet dat dat kon, ik heb nog nooit hoelaskens gezien van groter dan 180x200 ook. Maar ja ik haal m'n shit dan ook altijd bij de ikea.quote:Op woensdag 29 juli 2026 07:20 schreef vosss het volgende:
[..]
2,10 is een vrij gangbare maar hoor. Mijn volgende bed wordt ook iets langer. Heb nu 180x200
Is een topmatras echt nodig? Ik heb gewoon 2 losse matrassen van 90x200 naast elkaar maar wel gewoon 1 onderhoeslaken en 1 hoeslaken. Scheelt ook als je met z'n 2e slaapt en je veel beweegt in je slaap dan schud je de ander niet helemaal wakker. Met zo'n topmatras heb je dat probleem toch wel?quote:Op woensdag 29 juli 2026 07:44 schreef cinderloom het volgende:
Ik heb een harder matras en dan een goede topper van Emma. Toch redelijk zacht maar ook een stevige ondergrond.
Bij goedkoper topmatras was dit wel idd. Dit is memory foam en neemt zijn vorm per persoon aan. Topper zorgt dat we wat zachter liggen maar niet te diep door zakken.quote:Op woensdag 29 juli 2026 07:47 schreef incel het volgende:
[..]
Is een topmatras echt nodig? Ik heb gewoon 2 losse matrassen van 90x200 naast elkaar maar wel gewoon 1 onderhoeslaken en 1 hoeslaken. Scheelt ook als je met z'n 2e slaapt en je veel beweegt in je slaap dan schud je de ander niet helemaal wakker. Met zo'n topmatras heb je dat probleem toch wel?
Inderdaad.quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:56 schreef Edding345 het volgende:
https://www.emma-sleep.nl/
een tikje duur echter de kwaliteit is zo goed dat ik als bijna 40 jarige in de gym kan omgaan met 20-jarigen puur omdat ik goed kan uitrusten en zij niet (zal ook door tiktok komen maar oke)
Ik ben 49 en kan een 20 jarige ook wel handelen hoor. Alleen jammer dat die doorgaans nog niet zo veel ervaring hebben.quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:56 schreef Edding345 het volgende:
https://www.emma-sleep.nl/
een tikje duur echter de kwaliteit is zo goed dat ik als bijna 40 jarige in de gym kan omgaan met 20-jarigen puur omdat ik goed kan uitrusten en zij niet (zal ook door tiktok komen maar oke)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |