quote:
Hier van die automaten zooiquote:Op maandag 27 juli 2026 08:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ja, goed idee! Ik dacht al: er ontbreekt hier iets, maar wat...?
Ik heb ooit een keer bij een arbo-arts gezeten waar een plant het zwaar te verduren had omdat iedereen de automatenkoffie daar in wegflikkerde. Was één of ander onbekend merk, en het was serieus echt te ranzig voor woorden!quote:
quote:Op maandag 27 juli 2026 08:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer bij een arbo-arts gezeten waar een plant het zwaar te verduren had omdat iedereen de automatenkoffie daar in wegflikkerde. Was één of ander onbekend merk, en het was serieus echt te ranzig voor woorden!
O, dat moet eerst opgelost worden. Je ging toch nog een paar dagen weg?quote:Op maandag 27 juli 2026 08:21 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Nee sta bij garage met auto,ws klein mankement aan een sensor.ze gaan zo kijken
9 van de 10 niet te zuipen iddquote:Op maandag 27 juli 2026 08:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Automatenkoffie van Douwe Egberts enzo vind ik verder prima te hachelen, maar dit....?
Vandaar ja,iets met koppeling pedaal sensor denk ik.quote:Op maandag 27 juli 2026 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat moet eerst opgelost worden. Je ging toch nog een paar dagen weg?
Nee, dat snap ik. Je auto moet wel in orde zijn als je op vakantie gaatquote:Op maandag 27 juli 2026 08:30 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Vandaar ja,iets met koppeling pedaal sensor denk ik.
Moet je eerst intrappen alvorens te starten ,en soms weigert dat.geen zin in onderweg naar ardennen
Beterquote:Op maandag 27 juli 2026 08:33 schreef ToT het volgende:
Ben blij dat ik een oud brikkie heb die je nog net niet hoeft aan de slingeren. Geen gedoe met sensoren e.d.
Hey ToTquote:Op maandag 27 juli 2026 08:33 schreef ToT het volgende:
Ben blij dat ik een oud brikkie heb die je nog net niet hoeft aan de slingeren. Geen gedoe met sensoren e.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |