Of een soort huble telescoop doe de vlag in beeld brengt 😄quote:Op zondag 26 juli 2026 22:26 schreef Captain_Ghost het volgende:
Als je twijfelt.. Waarom bouwen jullie niet de satelliet die maanlandschap kan filmen op hoogte (net als google map). Via de crowfund moet dat kunnen. Heb je voorgoed een bewijs dat maanlanding plaatsvond.
Nou met een huidige telescoop gericht op maan helpt niet, want die is gemaakt voor verre sterren mee gluren niet op aarde bij buurvrouw in douche meekijken. Wil je met hiermee toch een maanlanding mee bekijken, moet je de lens apart voor maken. Het lijkt mij onhandig van een lens/ telescoop speciaal bouwen voor enkel vlag en stuk lander mee bekijken.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:35 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Of een soort huble telescoop doe de vlag in beeld brengt 😄
Die beelden zijn er al.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:26 schreef Captain_Ghost het volgende:
Als je twijfelt.. Waarom bouwen jullie niet de satelliet die maanlandschap kan filmen op hoogte (net als google map). Via de crowfund moet dat kunnen. Heb je voorgoed een bewijs dat maanlanding plaatsvond.
Wetenschap is alleen maar een stok om je mee te kunnen slaan, omdat ze weten dat je er weinig tegenin kunt brengen. Ik heb dingen gezien die alle natuurwetten tarten. Ik geloof meer in de simulatietheorie.quote:Op zondag 26 juli 2026 21:32 schreef Mikeytt het volgende:
Ik geloof in de wetenschap. Ben agnostisch-atheïst.
En mensen zoals jij geloven dat natuurlijk directomundoquote:Op zondag 26 juli 2026 22:45 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Nou met een huidige telescoop gericht op maan helpt niet, want die is gemaakt voor verre sterren mee gluren niet op aarde bij buurvrouw in douche meekijken. Wil je met hiermee toch een maanlanding mee bekijken, moet je de lens apart voor maken. Het lijkt mij onhandig van een lens/ telescoop speciaal bouwen voor enkel vlag en stuk lander mee bekijken.
Dus een satelliet met camera erop, lijkt mij meest geschikt voor. Je kan net goed opnames maken en op google maps plaatsen. Ofwel naast de landing, kan je ook ander plaatsen mee filmen en publiceren...
We hebben alles al in huis. Nu enkel nog geld inzamelen en opsturen...
Het kan wel, alleen moet je wel ff lens van telescoop bijv hubble even omwisselen. Of een van vele telescoop op aarde. Op jouw kosten. Daarna gebruik je hem niet meer. Dat zou zonde van grondstoffen en geld.quote:Op maandag 27 juli 2026 11:32 schreef Viesdik het volgende:
[..]
En mensen zoals jij geloven dat natuurlijk directomundo
Ze kunnen vanuit de ruimte eerder detecteren dat ik op het naaktstrand een soa heb, dan dat ik naar de huisarts ga vanwege jeuk aan mn balzak.quote:Op maandag 27 juli 2026 11:35 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Het kan wel, alleen moet je wel ff lens van telescoop bijv hubble even omwisselen. Of een van vele telescoop op aarde. Op jouw kosten. Daarna gebruik je hem niet meer. Dat zou zonde van grondstoffen en geld.
Dus satelliet levert meer op dan telescoop. Maar als je toch telescoop wilt, dan op jouw kosten!
Poah he, zou ik mijn vlaggenstok ook wel ff in planten.quote:Op zondag 26 juli 2026 21:56 schreef Cupfighter het volgende:
Ik denk dat er redelijk veel mannen op Maan geland zijn
Ja ik vind haar ook knap, ben een keer met een bekende die fan is van haar naar concert geweest en die kende haar ook, dus wij mochten daarna even naar achteren, heb even met haar gesproken , ik was erg nerveus maar zij is heel aardigquote:Op maandag 27 juli 2026 11:43 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Poah he, zou ik mijn vlaggenstok ook wel ff in planten.
Dus met diezelfde satelliet kunnen we zelf 1 bestellen en opsturen naar maan... Toch. Via crowfunds bijv moet het mogelijk zijn. En Elon wilt vast zijn raketje uitlenen...quote:Op maandag 27 juli 2026 11:41 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ze kunnen vanuit de ruimte eerder detecteren dat ik op het naaktstrand een soa heb, dan dat ik naar de huisarts ga vanwege jeuk aan mn balzak.
Dusndat ook het simpele feit dat er geen fotos zijn..
Waar is de fotos dan?quote:Op maandag 27 juli 2026 12:44 schreef Telefoonvork het volgende:
Als je er niet in gelooft, kijk eens door een telescoop naar de maan en zie, een Amerikaanse vlag en ladingen tech-vuilnis op zekere coördinaten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |