lyricsquote:Op zondag 26 juli 2026 22:56 schreef kree het volgende:
[..]
nouja handig ermee is vraag twee. met AI is het ook maar beetje proberen.
Maar geen probleem, stuur lyrisch maar en stijl wat je wil en komt er meestal wel wat uit.
OK laat ijk gelijk zeggen met band en etc zou ik het anders doen, maar wil wel voor je doen hoor AI.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op het nummer gema tanzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuk als je er ooit is een gooi naar wil doen, maar niet teveel tijd in stoppen hoor. is gewoon voor de leuk
Ik heb het recht om te bepalen!
quote:Op zondag 26 juli 2026 23:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
lyricsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op het nummer gema tanzenik zal ff poging voor je doen, op het nummer van zeggen doet AI het niet zo goed weet ik al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuk als je er ooit is een gooi naar wil doen, maar niet teveel tijd in stoppen hoor. is gewoon voor de leuk
Dus meer stijl moet je eigenlijk geven, weet nu al teringherrie. maar zal kijken wat AI kan doen
Do what you love, love what you do!
Ondanks mijn benoeming van menstruatie soep was het serieus echt lekker.quote:
quote:Op zondag 26 juli 2026 23:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
lyricsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op het nummer gema tanzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuk als je er ooit is een gooi naar wil doen, maar niet teveel tijd in stoppen hoor. is gewoon voor de leuk
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
oh je kan niet dat nummer geven om aan te laten passen ofzo?quote:Op zondag 26 juli 2026 23:04 schreef kree het volgende:
[..]
ik zal ff poging voor je doen, op het nummer van zeggen doet AI het niet zo goed weet ik al.
Dus meer stijl moet je eigenlijk geven, weet nu al teringherrie. maar zal kijken wat AI kan doen
house/techno style oke. maar dit is bestaande he? hoe wil je het anders dan?quote:Op zondag 26 juli 2026 23:05 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oh je kan niet dat nummer geven om aan te laten passen ofzo?
want dat is eigenlijk wel de bedoeling, moet eigen gewoon kopie worden met een ander woordje
Meer 90s eurodancequote:Op zondag 26 juli 2026 23:06 schreef kree het volgende:
[..]
house/techno style oke. maar dit is bestaande he? hoe wil je het anders dan?
nouja het leek me leuk om dat nummer te hebben, maar dat hij in plaats van gema tanzen zegt, gema schlafen.quote:Op zondag 26 juli 2026 23:06 schreef kree het volgende:
[..]
house/techno style oke. maar dit is bestaande he? hoe wil je het anders dan?
er kan meer wel ook in nabewerking. maarja om me er helemaal in te verdiepen heb ik geen zin inquote:Op zondag 26 juli 2026 23:12 schreef Schakeltopia het volgende:
ik denk dat ik het met het handje moet gaan doen, mooie opname van schlafen maken en dan alles met het handje knipsen in de track. maar had gedacht dat AI daar wel slim genoeg voor zou zijn
ik denk dat het kan. maarja oke. ik ben er geen voorstander van. Beter maak je het zelfquote:Op zondag 26 juli 2026 23:12 schreef Schakeltopia het volgende:
ik denk dat ik het met het handje moet gaan doen, mooie opname van schlafen maken en dan alles met het handje knipsen in de track. maar had gedacht dat AI daar wel slim genoeg voor zou zijn.
anyhow veelte veel werk voor klein gebbetje
Was jij niet degene die zo'n tyfus hekel had an ai?quote:
doe eens iets met 90s eurodance?quote:Op zondag 26 juli 2026 23:26 schreef kree het volgende:
deze vond ik wel weer grappig trouwens. zelfde idee wat ik had en beat. etc.
`maar doet er nog wat meer mee. haha wel leuk
https://suno.com/s/kGeddX49U4L7AiES
kwam beetje met auto play.
quote:Op zondag 26 juli 2026 23:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
doe eens iets met 90s eurodance?
je vergeet dat het niet ik is die dit doe he>? ik zeg alleen maar wat te doenquote:Op zondag 26 juli 2026 23:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
doe eens iets met 90s eurodance?
jij voert de prompts inquote:Op zondag 26 juli 2026 23:32 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
je vergeet dat het niet ik is die dit doe he>? ik zeg alleen maar wat te doen
eurodance, eens zien of ie het kent?
ja meer is het niet. LOL er kan helemaal nog veel meer mee. Maar heb ik geen zin in joh. tis concurrent voor mij als gewoon muzikant ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |