Wat voor bier had je open getrokken?quote:Op zondag 26 juli 2026 22:17 schreef hemarookworst het volgende:
Had heel erg trek in bier, trok er 1 open en had na twee slokken geen trek meer
Weggooien staat doodstraf opquote:Op zondag 26 juli 2026 22:18 schreef Schakeltopia het volgende:
mhmmm, zou er nog een slokje aan wagen om er even in te komen
Bewaren kan ook nietquote:
Gezegde hierquote:Op zondag 26 juli 2026 22:19 schreef Schakeltopia het volgende:
mwoaw zo radicaal ben ik nou ook weer niet
Gewoon opzuipenquote:Op zondag 26 juli 2026 22:19 schreef Schakeltopia het volgende:
bierbeslagje mee maken en zo nog even de keuken induiken
In de koelkast zetten en morgen verder drinken. Heeft dan geen koolzuur meer, maar dan word je de volgende ochtend tenminste ook niet schetend wakker, tenzij je suikervrije snoepjes eet!quote:Op zondag 26 juli 2026 22:17 schreef hemarookworst het volgende:
Had heel erg trek in bier, trok er 1 open en had na twee slokken geen trek meer
Champignons doorheen halen en frituren. Lekker hoorquote:Op zondag 26 juli 2026 22:19 schreef Schakeltopia het volgende:
Denken in mogelijkheden.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:19 schreef Schakeltopia het volgende:
Ik neem altijd suikervrije snoepje maar heb daar geen last vanquote:Op zondag 26 juli 2026 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
In de koelkast zetten en morgen verder drinken. Heeft dan geen koolzuur meer, maar dan word je de volgende ochtend tenminste ook niet schetend wakker, tenzij je suikervrije snoepjes eet!
zo bedrieglijk. alsof dat gezonder isquote:Op zondag 26 juli 2026 22:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik neem altijd suikervrije snoepje maar heb daar geen last van
quote:Op zondag 26 juli 2026 22:22 schreef mario390 het volgende:
Zack man dat vent heeft 70 punten vandaag 🤨🤨
Had eens een heel zakje van die suikervrije gummies gegeten, dat werd pleezittenquote:Op zondag 26 juli 2026 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
In de koelkast zetten en morgen verder drinken. Heeft dan geen koolzuur meer, maar dan word je de volgende ochtend tenminste ook niet schetend wakker, tenzij je suikervrije snoepjes eet!
quote:Op zondag 26 juli 2026 22:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had eens een heel zakje van die suikervrije gummies gegeten, dat werd pleezitten
quote:Op zondag 26 juli 2026 22:26 schreef Doc-holliday het volgende:
Ik ga naar bed,ik hou plekje vast warm @:shii![]()
Fijne avond
Welterustenquote:Op zondag 26 juli 2026 22:26 schreef Doc-holliday het volgende:
Fijne avond
slaaplekkerquote:Op zondag 26 juli 2026 22:26 schreef Doc-holliday het volgende:
Fijne avond
Tot zo!quote:Op zondag 26 juli 2026 22:26 schreef Doc-holliday het volgende:
Fijne avond
Dat zijn er zesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |