Gema schlafen?quote:Op zondag 26 juli 2026 22:08 schreef Schakeltopia het volgende:
@:kree jij bent handig met AI muziek he, kun jij ook remixen maken van een nummer met andere lyrics?
Hij heeft in ieder geval veel meer kennis van en ervaring met AI dan ik ooit zal hebben!quote:Op zondag 26 juli 2026 22:08 schreef Schakeltopia het volgende:
@:kree jij bent handig met AI muziek he, kun jij ook remixen maken van een nummer met andere lyrics?
Dank uquote:
Voor een x niet erg johquote:Op zondag 26 juli 2026 22:13 schreef Schakeltopia het volgende:
tot zover mijn fitboy dagje, zakje snoepjes bijna leeg
Ik ben de laatste tijd wat op suikervrije snoepjes aan het overstappen.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:13 schreef Schakeltopia het volgende:
tot zover mijn fitboy dagje, zakje snoepjes bijna leeg
soep van kokenquote:Op zondag 26 juli 2026 22:14 schreef hemarookworst het volgende:
Iemand krijgt binnenkort een afgehakte paardenkop in bed
Sorbitolquote:Op zondag 26 juli 2026 22:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd wat op suikervrije snoepjes aan het overstappen.
De pest is dat ik steeds rond een uur of 6 schetend wakker word als ik dat gegeten heb!
Zijn ook suikervrije snoepjesquote:Op zondag 26 juli 2026 22:14 schreef ToT het volgende:
[..]
De pest is dat ik steeds rond een uur of 6 schetend wakker word als ik dat gegeten heb!
quote:Op zondag 26 juli 2026 22:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zijn ook suikervrije snoepjes
[ afbeelding ]
Dat eist wel zijn tolquote:
Dan heb je te weinig ervan gehad.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Barbaarquote:Op zondag 26 juli 2026 22:17 schreef hemarookworst het volgende:
Had heel erg trek in bier, trok er 1 open en had na twee slokken geen trek meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |