Pijn in je nek?quote:
ik zal proberen de honneurs waar te nemenquote:Op zondag 26 juli 2026 21:58 schreef Doc-holliday het volgende:
Nog een uurtje bolken,morgenvroeg op pad.
Vannacht gern bolken voor mij
Ik heb gen pijn,nee de zijn me uren an nerven mag dat? Ik will en keer weten wat en admin van houd😡quote:
quote:Op zondag 26 juli 2026 22:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ik heb gen pijn,nee de zijn me uren an nerven mag dat? Ik will en keer weten wat en admin van houd😡
Ze bolken iedereen jij bolkt hun ook toch?quote:Op zondag 26 juli 2026 22:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ik heb gen pijn,nee de zijn me uren an nerven mag dat? Ik will en keer weten wat en admin van houd😡
Alles plat bolkenquote:Op zondag 26 juli 2026 22:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze bolken iedereen jij bolkt hun ook toch?
Begrijp ik het goed dat je het persoonlijk opvat dat we hier posten?quote:Op zondag 26 juli 2026 22:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
Nee provoziert mequote:Op zondag 26 juli 2026 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Begrijp ik het goed dat je het persoonlijk opvat dat we hier posten?
dit lijkt mij vragen of anderen wel een vakantie verdienen voor bolken.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |