Honden doen dat ook niet...quote:Op maandag 27 juli 2026 05:19 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Maar bij kinderen is dat tijdelijk of schijt en pis jij nog steeds in je broek?
Een hond schijt of pist niet in zijn broek.quote:Op maandag 27 juli 2026 05:19 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Maar bij kinderen is dat tijdelijk of schijt en pis jij nog steeds in je broek?
quote:Op zondag 26 juli 2026 23:16 schreef GerryDV het volgende:
Werd tijd. Kinderen zijn sowieso nare beesten. Snap niet waarom je die uberhaupt zou willen. Schijt, pis en kwijlfabrieken zijn het die je nog verplicht uit moet laten ook.
Laat jij voortaan je hont lekker in je eigen tuin plassen. Opgelost.quote:Op zondag 26 juli 2026 21:30 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zo erg is dat niet. Een keertje regen en het is weg...
Doe dit alsjeblieftquote:Op zondag 26 juli 2026 21:28 schreef Chadi het volgende:
Heel goed dit. Ze schijten op he stoep en dan ringen ze het zogenaamd op meer een zakje. Zal ik even voor je deur schijten en dan opruimen met een zakje?
Doen teefjes dat ook?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:56 schreef tesssssssss het volgende:
Dat is voor mij een dagtaak, mijn hond is echt overal aan het markeren met haar urine.
Ja, teefjes doen dat ook, geurmarkeren. Ik heb ooit gelezen dat honden zo communiceren, ze doen het heel vaak op plaatsjes waar heel veel andere honden hebben geplast.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:57 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Doen teefjes dat ook?
Die van mij, een gecastreerde reu, tilt wel om de paar meter even snel zn poot op. Zou dan aan een flesje water niet genoeg hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |