SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1e was ook wel mooi met het verhaal erachter, eigenlijk waren ze alle 4 wel mooi.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:43 schreef TLC het volgende:
Van de 4 ritzeges van VDP in de Tour was dit toch veruit de mooiste![]()
![]()
![]()
Op naar Montreal !
Vansevenant had nu top-50 gereden met de achterstanden die hij toen hadquote:Op zondag 26 juli 2026 20:50 schreef TLC het volgende:
Cees Bol glorieus winnaar van de Vansevenant trofee
En maak je een horse categorie beklimming in het toilet?quote:Op zondag 26 juli 2026 20:55 schreef TommyL0204 het volgende:
Als ik ziek ben voelt een wandeling naar het toilet al als 3 horse categorie beklimmingen
Ik ga voor de strijdlust danquote:Op zondag 26 juli 2026 20:56 schreef Momo het volgende:
[..]
En maak je een horse categorie beklimming in het toilet?
Had ik niet moeten proberen met mijn strenge leraar.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:57 schreef Marcoss het volgende:
Te ziek om Frans goed te kunnen onthouden, die had ik vroeger ook moeten proberen op school
Évidemment.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:59 schreef kilon het volgende:
Te ziek om Merci te onthouden. Niet ziek genoeg om geen record op Alpe d'Huez rijden.
Er is niemand hier zo oud om dit te stavenquote:Op zondag 26 juli 2026 21:09 schreef Toby56 het volgende:
Heb het NOS-slot even bekeken.
Het viel me mee.
Boogie hield zich grotendeels keurig in om de eer aan Andries te houden.
Ooit was er een Amerikaanse tv-medewerker die, geheel tegen de afspraken in, begon te schreeuwen toen atleet Billy Mills totaal onverwacht de Olympische 10k in Tokio 1964 won. De eigenlijke verslaggever zag de eindsprint van Mills te laat, vanwege alle achterblijvers. Dus begon die andere man op de achtergrond compleet waanzinnig te schreeuwen "LOOK AT... LOOK AT MILLS, LOOK AT MILLS!! WOO-HOO-HOO-HOO.....HAHAHAHAHAHA!"
Voor die abrupte interruptie werd hij later door ABC Sports ontslagen.
Waar gebeurd.
Bij ES is ook de regel dat de co-commentator niks mag zeggen in de slotkilometer.quote:Op zondag 26 juli 2026 21:09 schreef Toby56 het volgende:
Heb het NOS-slot even bekeken.
Het viel me mee.
Boogie hield zich grotendeels keurig in om de eer aan Andries te houden.
Ooit was er een Amerikaanse tv-medewerker die, geheel tegen de afspraken in, begon te schreeuwen toen atleet Billy Mills totaal onverwacht de Olympische 10k in Tokio 1964 won. De eigenlijke verslaggever zag de eindsprint van Mills te laat, vanwege alle achterblijvers. Dus begon die andere man op de achtergrond compleet waanzinnig te schreeuwen "LOOK AT... LOOK AT MILLS, LOOK AT MILLS!! WOO-HOO-HOO-HOO.....HAHAHAHAHAHA!"
Voor die abrupte interruptie werd hij later door ABC Sports ontslagen.
Waar gebeurd.
lolquote:Op zondag 26 juli 2026 21:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Er is niemand hier zo oud om dit te staven
quote:The Firing Context
The Call: Dick Bank passionately yelled out over the broadcast as virtual unknown Billy Mills surged past the favorites on the final stretch to win gold.
The Reason: NBC executives deemed Bank's excited, emotional reaction "unprofessional" for stepping over the primary blow-by-blow play caller, and fired him before the Tokyo Games had even concluded.
The Legacy: Despite costing him his job, Bank's spontaneous call became one of the most iconic and memorable moments in Olympic broadcasting history.
Moeten hun weten.quote:Op zondag 26 juli 2026 21:12 schreef hhh38 het volgende:
Leuke gasten, maar zeggen dat ze de Tour kleur hebben gegeven gaat wel ver.
In het buitenland hebben ze hen niet eens opgemerkt waarschijnlijk.
Golfer genot.quote:Op zondag 26 juli 2026 21:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Er is niemand hier zo oud om dit te staven
Wel meerdere keren top-10 gereden allebei!quote:Op zondag 26 juli 2026 21:12 schreef hhh38 het volgende:
Leuke gasten, maar zeggen dat ze de Tour kleur hebben gegeven gaat wel ver.
In het buitenland hebben ze hen niet eens opgemerkt waarschijnlijk.
@Toby56 heeft Odiel Defraeye nog meegemaaktquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |