Moeten eerst nog 2 keer die kerkberg opquote:
Als Van der Poel zich dan opoffert als barmhartige Samaritaan overweeg ik tenminste 1 scheldwoord.quote:Op zondag 26 juli 2026 19:12 schreef hhh38 het volgende:
De vraag lijkt me vooral of iemand na de laatste passage nog een ploeggenoot mee heeft die kopwerk kan doen.
Van Girmay mag dit toch wel worden verwacht?quote:Op zondag 26 juli 2026 19:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Knap van Fretin en Girmay vooral. Russo ook weer mee. Die is veel beter dan vorig en eindigde toen ook al best hoog.
2x 40-45 man?quote:
Die klimt echt heel slecht dit jaar.quote:Op zondag 26 juli 2026 19:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Van Girmay mag dit toch wel worden verwacht?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 26 juli 2026 19:13 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als Van der Poel zich dan opoffert als barmhartige Samaritaan overweeg ik tenminste 1 scheldwoord.
De groep is inmiddels wel weer groot genoeg..quote:Op zondag 26 juli 2026 19:15 schreef Bugno3 het volgende:
Op de NOS hebben ze het nog over een massasprint.
Je hebt niet zoveel ploegen die nog kunnen rijden na de volgende doortocht.quote:Op zondag 26 juli 2026 19:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De groep is inmiddels wel weer groot genoeg..
In ieder geval nog meerdere scenario's mogelijk, al lijkt me een massasprint onmogelijk ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |