Die gaat vanavond naar de Moulin Rouge.quote:Op zondag 26 juli 2026 19:07 schreef Felagund het volgende:
Regisseur is wel fan van de dansmariekes.
Gaat toch ploffen.quote:Op zondag 26 juli 2026 19:08 schreef Makamba_ het volgende:
Girmay, heeft 3 weken mogen duren maar hij heeft de benen gevonden.
Die deed het toch niet zo verkeerd deze Tour?quote:Op zondag 26 juli 2026 19:08 schreef Makamba_ het volgende:
Girmay, heeft 3 weken mogen duren maar hij heeft de benen gevonden.
Werd op een gegeven moment geklopt door zijn leadout in tussensprints. Die moest actief en hard remmen.quote:Op zondag 26 juli 2026 19:10 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Die deed het toch niet zo verkeerd deze Tour?
Knap van Fretin en Girmay vooral. Russo ook weer mee. Die is veel beter dan vorig en eindigde toen ook al best hoog.quote:
Moeten eerst nog 2 keer die kerkberg opquote:
Als Van der Poel zich dan opoffert als barmhartige Samaritaan overweeg ik tenminste 1 scheldwoord.quote:Op zondag 26 juli 2026 19:12 schreef hhh38 het volgende:
De vraag lijkt me vooral of iemand na de laatste passage nog een ploeggenoot mee heeft die kopwerk kan doen.
Van Girmay mag dit toch wel worden verwacht?quote:Op zondag 26 juli 2026 19:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Knap van Fretin en Girmay vooral. Russo ook weer mee. Die is veel beter dan vorig en eindigde toen ook al best hoog.
2x 40-45 man?quote:
Die klimt echt heel slecht dit jaar.quote:Op zondag 26 juli 2026 19:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Van Girmay mag dit toch wel worden verwacht?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 26 juli 2026 19:13 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als Van der Poel zich dan opoffert als barmhartige Samaritaan overweeg ik tenminste 1 scheldwoord.
De groep is inmiddels wel weer groot genoeg..quote:Op zondag 26 juli 2026 19:15 schreef Bugno3 het volgende:
Op de NOS hebben ze het nog over een massasprint.
Je hebt niet zoveel ploegen die nog kunnen rijden na de volgende doortocht.quote:Op zondag 26 juli 2026 19:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De groep is inmiddels wel weer groot genoeg..
In ieder geval nog meerdere scenario's mogelijk, al lijkt me een massasprint onmogelijk ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |