Da's met al die specials, maar de meeste van die specials vind ik behoorlijk tegenvallen.quote:Op zondag 26 juli 2026 19:48 schreef Hyaenidae het volgende:
Even gekeken wat het is , maar er staat wel Tijdelijk in het assortiment dus het is geen blijvertje
Drie augurken, wat een leed.quote:Op zondag 26 juli 2026 18:28 schreef ToT het volgende:
Eindelijk weer eens een McDrek broodje dat NIET volkomen kut is!
Lekker zacht broodje dat niet droog is
Sausje met een goede smaak dat niet te overheersend is.
Geen debiele lading augurken zoals me die Big Arch die voor de rest echt smakeloos was
Zeer malse kip met een lekker krokant laagje.
Enige klacht: waarom moeten die broodjes in Wodansnaam ¤7,50 kosten?
En ik wil nog steeds de originele Big Tasty terug, met de echt lekker rokerige smaak!
Nou dan had ik een medewerker die zich erg uitgeleefd heeft, want het broodje zat FOK!king vol met die zooi!quote:
Er moeten drie mini-augurkjes op, normaal gesproken.quote:Op zondag 26 juli 2026 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou dan had ik een medewerker die zich erg uitgeleefd heeft, want het broodje zat FOK!king vol met die zooi!![]()
Da's dan weer minder erg, maar zit er verder nog wat smaak aan dat broodje? Want het was verder echt een laffe hap.quote:Op zondag 26 juli 2026 19:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Er moeten drie mini-augurkjes op, normaal gesproken.
Geen idee. Ik neem nooit dure burgers. Ook al werk ik bij een Mac. Ook al krijg ik korting.quote:Op zondag 26 juli 2026 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's dan weer minder erg, maar zit er verder nog wat smaak aan dat broodje? Want het was verder echt een laffe hap.
Als je een serieuze burger wil, ga je naar Le Smash.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:06 schreef Solotovski het volgende:
Maccie is minderwaardig qua burgers vergeleken met burger king
Zal wel meevallen, zogenaamde hipstermeukquote:Op zondag 26 juli 2026 20:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als je een serieuze burger wil, ga je naar Le Smash.
Ik zou niet durven jou een kat in de zak te geven.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, zogenaamde hipstermeuk
Vooruit, als ik weer eens in de Randstad ben zal ik me er eens aan wagen.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik zou niet durven jou een kat in de zak te geven.
Zijn Maastricht en Breda ook al Randstad? Of ben je een vuige Oosterling?quote:Op zondag 26 juli 2026 20:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vooruit, als ik weer eens in de Randstad ben zal ik me er eens aan wagen.
Mee eens, maar mijn zoontje wil altijd de Happymeal!quote:Op zondag 26 juli 2026 20:06 schreef Solotovski het volgende:
Maccie is minderwaardig qua burgers vergeleken met burger king
Die Old Dutch vond ik dus weer kut.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:17 schreef Mikeytt het volgende:
Ik koop geen burgers bij de Mac tenzij ik stomdronken en in de buurt ben.
Deze nietszeggende boycot houd ik aan totdat ze de geitenkaas royale en Old Dutch weer in het assortiment brengen
[ afbeelding ]
De prachtige Veluwequote:Op zondag 26 juli 2026 20:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zijn Maastricht en Breda ook al Randstad? Of ben je een vuige Oosterling?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |