Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
Morgen nog werken en dan 3 bijna 4 dagen weekend
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk![]()
dat is het betere werkquote:Op zondag 26 juli 2026 18:26 schreef greysbones het volgende:
Morgen nog werken en dan 3 bijna 4 dagen weekend![]()
![]()
![]()
Nog even mijn koffie opdrinkenquote:![]()
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Voordeel van wisselende dienstenquote:
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Daar zou ik geen tijd voor hebben als die kopjes begint te gevenquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
WisselbolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Met zulke ijsjes heb je echt dikke doekoes nodigquote:
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Gewoon corrupte douanier hosselen in de Rotterdamse haven ja tochquote:Op zondag 26 juli 2026 18:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met zulke ijsjes heb je echt dikke doekoes nodigUw ADH vitamine Worst
en een grote maagquote:Op zondag 26 juli 2026 18:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met zulke ijsjes heb je echt dikke doekoes nodig![]()
quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
geld
Ze zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
Nu is iedereen aan het janken en moet ik mij verontschuldigen. 🙄![]()
Klein ijsje hoorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zover mag ik niet van huisquote:Op zondag 26 juli 2026 18:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon corrupte douanier hosselen in de Rotterdamse haven ja toch
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Denk dat ze veel te zwaar zijnquote:Op zondag 26 juli 2026 18:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Laadt weer als de slome stronttrechterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
PlaatjesbolkZe zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
1.6MB is ie.Ze zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
Ik zou maar één oorzaak kunnen verzinnen en dat is dat ik te veel bandbreedte gebruik bij postimg.cc ik.quote:Op zondag 26 juli 2026 18:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Laadt weer als de slome stronttrechterIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Probeer eens imgbbquote:Op zondag 26 juli 2026 18:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zou maar één oorzaak kunnen verzinnen en dat is dat ik te veel bandbreedte gebruik bij postimg.cc ik.Uw ADH vitamine Worst
Welk plaatjequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Die van DJMO.quote:Ze zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
Ik moet nu extra drinkwater gebruiken zodat mijn servers deze plaatjes kunnen laden, dus als jullie even een dagje overslaan met douchen dankuwelUw ADH vitamine Worst
De tandenfee heeft ook altijd wisseldienst
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Welk plaatjequote:Puntje?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Woordgrapjes over wisselen zijn doorgaans een wisselend succes
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
WisselbolkZe zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
Forum Opties Forumhop: Hop naar: