quote:Norris gets it done finally, after a bit of side by side into Hamilton corner.
Belachelijk, als achterblijven een aanrijding veroorzaken moet meer dan 10 seconden zijn.quote:
redbullclownscrew.jpgquote:Op zondag 26 juli 2026 16:11 schreef William_Papadin het volgende:
Max WOEST vanwege deze strategie
Ferrari 2025 vibes
Vrije lucht.quote:
After....quote:Op zondag 26 juli 2026 16:13 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 16 (LEC) UNDER INVESTIGATION - YELLOW FLAG INFRINGEMENT (15:58:37)
Achquote:Op zondag 26 juli 2026 16:13 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 16 (LEC) UNDER INVESTIGATION - YELLOW FLAG INFRINGEMENT (15:58:37)
Dan moet die wel de ultieme bandenfluisteraar worden wil die er nog 21 ronden mee rijdenquote:
NWS is er zo ook nog.quote:Op zondag 26 juli 2026 16:13 schreef vul_maar_in het volgende:
kan niks zien van de race ivm ge-kloot in NWS
Kan @Jippie en @sp3c voor de time being overnemen?quote:Op zondag 26 juli 2026 16:13 schreef vul_maar_in het volgende:
quote:Op zondag 26 juli 2026 16:13 schreef vul_maar_in het volgende:
Dat gaat niet lukken, maar gokt op verse banden in de eindfase,...en hopen dat de rest ook moet pitten nogquote:Op zondag 26 juli 2026 16:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet die wel de ultieme bandenfluisteraar worden wil die er nog 21 ronden mee rijden
Scheefco.quote:
Hij doet het momenteel wel heel smooth.quote:Op zondag 26 juli 2026 16:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet die wel de ultieme bandenfluisteraar worden wil die er nog 21 ronden mee rijden
En wat moet er werken?quote:Op zondag 26 juli 2026 16:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik zal nooit meer aan Hannah twijfelen als dit werkt.
Ik denk dat ze gokken op opgevreten banden van de andere coureurs.quote:Op zondag 26 juli 2026 16:18 schreef Perox het volgende:
[..]
Ja ik snap hem ook niet nog steeds, ook die opmerking van GP niet...
Mijn brein is niet groot genoeg om te snappen wat moet werken hier.quote:
Als het aan Sainz ligt welquote:Op zondag 26 juli 2026 16:19 schreef Weltschmerz het volgende:
Zou Verstappen Piastri ook nog kunnen pakken?
Moet Max op een podium komen, of gewoon finishen?quote:Op zondag 26 juli 2026 16:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn brein is niet groot genoeg om te snappen wat moet werken hier.
Niets aan de hand hierquote:
Lando krijgt al een waarschuwing van zijn team dat die normaal moet doen om zijn banden te sparenquote:Op zondag 26 juli 2026 16:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gokken op opgevreten banden van de andere coureurs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |