Dat zijn de Echten.quote:Op zondag 26 juli 2026 17:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Alpecin op de fiets naar Parijs gereden, dit is gespeeld.
En Evenepoel ook!
DAT DOEN ZE OOKquote:Op zondag 26 juli 2026 17:33 schreef hhh38 het volgende:
Ik snap wel dat ze het eerste deel van de route geschrapt hebben, maar ze hadden toch prima een paar extra rondjes Champs-Elysees kunnen doen?
Eens. Ik heb ook dat nare gevoel.quote:Op zondag 26 juli 2026 17:02 schreef Durmada het volgende:
Het zou prachtig zijn als Tadej hier vandaag zijn kroon op deze tour kan zetten. Maar ik heb een unheimisch gevoel dat het vandaag voor Remco gaat zijn.
Verwacht ook wel dat het gaat gebeuren, maar volgens mij is het nog niet officieel gecommuniceerdquote:Op zondag 26 juli 2026 17:31 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Oh, gisteren heb ik het wel heel stellig in officiële berichten gelezen maar wellicht is het weer aangepast.
Dan ben je meteen je fiets kwijt.quote:Op zondag 26 juli 2026 17:35 schreef TAmaru het volgende:
Op de fiets naar Parijs ... vreselijk. Dan moet je al die lelijke immigrantenwijken door
Ieuw, een volkssport beoefenen tussen het volk ieuw ieuw ieuw.quote:Op zondag 26 juli 2026 17:35 schreef TAmaru het volgende:
Op de fiets naar Parijs ... vreselijk. Dan moet je al die lelijke immigrantenwijken door
Dit is de grootste misdaad tegen de menselijkheid van UAE, hier verbleekt Sudan bijquote:
Ze doen er ook twee extraquote:Op zondag 26 juli 2026 17:33 schreef hhh38 het volgende:
Ik snap wel dat ze het eerste deel van de route geschrapt hebben, maar ze hadden toch prima een paar extra rondjes Champs-Elysees kunnen doen?
Haha is leuk toch, lekker blond!!quote:Op zondag 26 juli 2026 17:43 schreef Makamba_ het volgende:
Brandon Mcnulty is bij dezen afgekeurd op Eurosport. Dit kan niet
Op die foto op X zag het er nog "oke" uit, maar het interview met met live beelden was echt niet bestquote:Op zondag 26 juli 2026 17:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Haha is leuk toch, lekker blond!!
Kutploeg
ik heb wel een interview gelezen waarin hij dat toegafquote:Op zondag 26 juli 2026 17:48 schreef Idisrom het volgende:
Stef Clement gooit onjuiste informatie over Isaac Del Toro de wereld in. Hij zei gisteren helemaal niet, dat hijzelf ook ziek was geweest.
Volgend jaar doet Pogacar dat. Dan heeft hij meteen ook met totaal 36 etappe-overwinningen het record in handen.quote:Op zondag 26 juli 2026 17:19 schreef Faraday01 het volgende:
Pogi heeft 5 ritten gewoon en had er nog 3 meer kunnen winnen die hij aan del Toro, Evenepoel en Carapaz weggegeven heeft. Met vandaag erbij had hij zelfs op 9 kunnen komen. Daarom de vraag: Heeft behalve Maertens nog iemand anders 10 ritten of meer in een grote ronde gewonnen.
Staf doet wel vaker domme dingen zeggenquote:Op zondag 26 juli 2026 17:48 schreef Idisrom het volgende:
Stef Clement gooit onjuiste informatie over Isaac Del Toro de wereld in. Hij zei gisteren helemaal niet, dat hijzelf ook ziek was geweest.
Maar in dat interview gisteren na afloop bij de finish zei hij dat duidelijk niet.quote:Op zondag 26 juli 2026 17:49 schreef TAmaru het volgende:
[..]
ik heb wel een interview gelezen waarin hij dat toegaf
In totaal 10 doorkomsten over de finish.quote:Op zondag 26 juli 2026 17:53 schreef Zorro het volgende:
Even om de verwachte misverstanden voor te zijn:
Ze doen dus NIET twee rondjes Champs Elysee en dan Montmarte, ze doe twee EXTRA rondjes.
Dus totaal iets van 8 rondjes (maar dat weet ik niet zeker, dat aantal)
Eerst worden de uitslagen van de nachtelijke dopingcontroles bekendgemaakt.quote:
Tijd dat BAPTISTE de knuppel in het hoenderhok gooit.quote:
Dik kankan niet.quote:Op zondag 26 juli 2026 17:54 schreef Faraday01 het volgende:
Jose gaat commentaar geven over de CanCan dames
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |