quote:Thijs: terugkomen op wat Gouvenou zei over de valpartij van Einar Rubio, die...
Hidde: Maar mag ik al een kwalificatie eraan geven voordat je gaat uitleggen hoe...
Thijs: Ja, dat mag, dat mag. Vertel.
Hidde: Pfffff. Ja, er zijn woorden die beter uitdrukken wat ik van deze man op dit moment vind, maar laat ik het woord idioot gebruiken.
Thijs: Vind ik heel netjes.
Hidde: Ja. Ja, maar anders wordt het zo lelijk.
Smeetsquote:Op zondag 26 juli 2026 12:32 schreef Faraday01 het volgende:
Net een stukje van de docu van Smeets over Armstrong gekeken, vive le velo is er niets bij
Maar wat had Gouvenou dan over de val van Rubio gezegd?quote:Op zondag 26 juli 2026 12:30 schreef opgebaarde het volgende:
Gisteren bij de nabeschouwing van de etappe in de podcast 'in de waaier' ging het nog even over de reactie van Gouvenou op het ongeluk van Rubio.
[..]
Er mag een hoop hier op Fok!quote:Op zondag 26 juli 2026 12:34 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Smeets
Armstrong![]()
Voor beide heren maak ik een diepe, diepe buiging.
Mag ik dat zeggen? JA dat mag ik zeggen.
Dat het zonder de automatische systemen in de auto nooit gebeurd zou zijn. Behalve dat het volgens uae onzin is, vindt Thierry het blijkbaar geen probleem dat er dan een toeschouwer aangereden zou zijn.quote:Op zondag 26 juli 2026 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar wat had Gouvenou dan over de val van Rubio gezegd?
En Boogerd was daar gisteren tijdens de uitzending ook behoorlijk duidelijk over. Dat automatische stopsysteem zet elke ploegleider al een jaar of twintig uit en hij herinnerde zich nog een Belgische koers vorig waar een ploegleider dit vergeten was en x aantal renners te val kwamenquote:Op zondag 26 juli 2026 12:38 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat het zonder de automatische systemen in de auto nooit gebeurd zou zijn. Behalve dat het volgens uae onzin is, vindt Thierry het blijkbaar geen probleem dat er dan een toeschouwer aangereden zou zijn.
En zei er ook nog iemand iets over dat UAE gewoon doorreed na die klap?quote:Op zondag 26 juli 2026 12:38 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat het zonder de automatische systemen in de auto nooit gebeurd zou zijn. Behalve dat het volgens uae onzin is, vindt Thierry het blijkbaar geen probleem dat er dan een toeschouwer aangereden zou zijn.
Natuurlijk reden ze door, anders hadden ze alles en iedereen geblokkeerd op de Alpequote:Op zondag 26 juli 2026 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En zei er ook nog iemand iets over dat UAE gewoon doorreed na die klap?
Maar goed dat Rubio een beetje aan de zijkant lag dan, anders had die ook door moeten rijden.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:07 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Natuurlijk reden ze door, anders hadden ze alles en iedereen geblokkeerd op de Alpe
Welke reactie was dat dan? Zag wel de reactie van Reef die vooral baalde dat ze de ritzege hadden gemist, maar die had de beelden van de 2e val nog niet gezien en wist dus niet hoeveel geluk hij daar hadquote:Op zondag 26 juli 2026 11:48 schreef Makamba_ het volgende:
Lees nu pas de eerste reactie van Visma na het niet winnen van Kuss. Heel empatisch zijn ze niet
Dat laatste stuk kwam niet naar voren in het geschreven artikel. Maar dat maakt alles een stuk gezonder.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Welke reactie was dat dan? Zag wel de reactie van Reef die vooral baalde dat ze de ritzege hadden gemist, maar die had de beelden van de 2e val nog niet gezien en wist dus niet hoeveel geluk hij daar had
Hoe lang rijdt Seppie nog voor Visma?quote:Op zondag 26 juli 2026 13:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Welke reactie was dat dan? Zag wel de reactie van Reef die vooral baalde dat ze de ritzege hadden gemist, maar die had de beelden van de 2e val nog niet gezien en wist dus niet hoeveel geluk hij daar had
Z'n hele carričre wel, gok ikquote:Op zondag 26 juli 2026 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe lang rijdt Seppie nog voor Visma?
Ik sluit me hier volledig bij aan. Beste modjes van Fok. Dagelijks genoten van de rants van RRquote:Op zondag 26 juli 2026 13:55 schreef maxi-mus het volgende:
Bedankt voor de voorbeschouwingen @:rellende_rotscholier, en @:slobeend ook bedankt voor het modden! En de rest bedankt voor de gezelligheid, zonder deze topics was het wel een hele matige tour geweest.
Al besprokenquote:Op zondag 26 juli 2026 14:02 schreef franklop het volgende:
Carapaz heeft de superstrijdlust gewonnen
Dit is een van zijn boeken:quote:Op zondag 26 juli 2026 14:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als RR eens een echt wielerboek zou schrijven
Lange mouwen genotquote:Op zondag 26 juli 2026 14:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bedankt allen. Weer met veel plezier (ja, echt) jullie door de Tour geloodst.
Ik ga nu een weekje slapen, dan een paar weken de Teide op en dan zien we elkaar in de Vuelta weer.
Even aan het infuus om weer drie weken te schroeien in de Vuelta. Je gaat het nodig hebben als het Sloveense gedrocht meedoet.quote:Op zondag 26 juli 2026 14:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga nu een weekje slapen, dan een paar weken de Teide op en dan zien we elkaar in de Vuelta weer.
Na een hoogtestage met lange mouwen zijn onze verwachtingen voor de Vuelta torenhoog!quote:Op zondag 26 juli 2026 14:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Is maar net wat je wil lezen.quote:Op zondag 26 juli 2026 14:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wat een lachwekkend stukje vol naīviteit, goedpraterij en zelfs een paar keiharde leugens.
Vooral die totaal verzonnen urban legend dat hij zogenaamd altijd al talent had dat verstopt zat, terwijl hij geen poot vooruit kwam als junior.quote:Op zondag 26 juli 2026 14:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wat een lachwekkend stukje vol naīviteit, goedpraterij en zelfs een paar keiharde leugens.
Dat was inderdaad één van de leugens waar ik op doelde. Wat is dat voor achterlijke geschiedvervalsing. Zowel bij de junioren als de beloften was er werkelijk niks wat er op wees dat we hier te maken hadden met blijkbaar het allergrootste sporttalent uit de menselijke geschiedenis.quote:Op zondag 26 juli 2026 14:57 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Vooral die totaal verzonnen urban legend dat hij zogenaamd altijd al talent had dat verstopt zat, terwijl hij geen poot vooruit kwam als junior.
Dit in tegenstelling tot een Remco die nog nooit op een fiets had gezeten en niet wist of er lucht of zand in een band zat, maar wel vanaf dag 1 iedereen gewoon op (fysiek) talent minuten los reed.
Dat laatste vind ik ook een onderbelicht aspect. Die golfstaten hechten geen enkel belang aan de integriteit van de sport. Kijk ook maar naar de bedreiging van een scheidsrechter door de voorzitter van PSG, waar hij gewoon mee wegkwam.quote:Op zondag 26 juli 2026 15:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat was inderdaad één van de leugens waar ik op doelde. Wat is dat voor achterlijke geschiedvervalsing. Zowel bij de junioren als de beloften was er werkelijk niks wat er op wees dat we hier te maken hadden met blijkbaar het allergrootste sporttalent uit de menselijke geschiedenis.
Ook dat stukje over het aantal dopingcontroles en positieve gevallen staat me heel erg tegen. Bijna iedereen maakt de cruciale denkfout door er van uit te gaan dat antidopinginstanties onfeilbare en integere organisaties zijn die er daadwerkelijk op uit zijn doping te bestrijden. Waarom komt het in zo weinig mensen op dat daar ķķk een gigantische hoeveelheid corruptie is en dat je die organisaties ook kan omkopen?
quote:Op zondag 26 juli 2026 14:57 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Vooral die totaal verzonnen urban legend dat hij zogenaamd altijd al talent had dat verstopt zat, terwijl hij geen poot vooruit kwam als junior.
Dit in tegenstelling tot een Remco die nog nooit op een fiets had gezeten en niet wist of er lucht of zand in een band zat, maar wel vanaf dag 1 iedereen gewoon op (fysiek) talent minuten los reed.
Heel erg bedankt!quote:Op zondag 26 juli 2026 14:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Noem me een complotdenker, maar ik ben er inmiddels van overtuigd dat de UCI en het WADA niet alleen op de hoogte zijn van alle dopingprogramma's van UAE, maar er zelfs actief aan meewerken. Tegen een mooie betaling uiteraard.quote:Op zondag 26 juli 2026 15:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik ook een onderbelicht aspect. Die golfstaten hechten geen enkel belang aan de integriteit van de sport. Kijk ook maar naar de bedreiging van een scheidsrechter door de voorzitter van PSG, waar hij gewoon mee wegkwam.
UAE heeft een enorm budget en weinig transparantie. We kunnen moeilijk controleren wat voor geldstromen er allemaal achter de schermen plaatsvinden.
Hiervan zou zelfs een complotdenker zeggen dat het misschien wat ver gaatquote:Op zondag 26 juli 2026 15:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Noem me een complotdenker, maar ik ben er inmiddels van overtuigd dat de UCI en het WADA niet alleen op de hoogte zijn van alle dopingprogramma's van UAE, maar er zelfs actief aan meewerken. Tegen een mooie betaling uiteraard.
Hoe ver de tentakels van UAE reiken in de wielersport wordt echt gigantisch onderschat en onderbelicht, net als de kwaadaardigheid ervan.
Een machine om bloeddoping op te sporen sponseren zou verder gaan, en dat is ook gebeurd.quote:Op zondag 26 juli 2026 15:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hiervan zou zelfs een complotdenker zeggen dat het misschien wat ver gaat
Nee.quote:Op zondag 26 juli 2026 15:54 schreef The_Undertone het volgende:
Thanks @:Rellende_Rotscholier voor de lillende lappen tekst elke dag!
Voor de dopingjagers/UAE-sceptici, hebben jullie wel eens van Daprodustat gehoord? Zag dat voorbijkomen in een discussie over Pogacars records...
Pogacar gebruikt geen bekende drug dat op de dopinglijst staat hoor. Althans niet in zodanige hoeveelheid dat het bij een test nog meetbaar is. Anders was hij al wel gepakt.quote:Op zondag 26 juli 2026 15:54 schreef The_Undertone het volgende:
Thanks @:Rellende_Rotscholier voor de lillende lappen tekst elke dag!
Voor de dopingjagers/UAE-sceptici, hebben jullie wel eens van Daprodustat gehoord? Zag dat voorbijkomen in een discussie over Pogacars records...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |