als beetje schort moet wel lukken toch?quote:Op zondag 26 juli 2026 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou nee zo ding ga ik niet aantrekken het is ook geen fijne stof, voelt heel naar aan
en jij niks bijzonders? ik ben.net zo goed genaaid als dot trouwens met dit soort dingen. hahaha.quote:
Ik heb even een pittig mailtje gestuurdquote:Op zondag 26 juli 2026 07:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is balen. Hopelijk kun je deze terugsturen en krijg je je geld terug.
Het is toch te erg, bestel je bij een winkel die zegt in Zwolle te zitten en krijg je buitenlandse meuk toegestuurd.quote:
Waar blijf je nu, kan niet postenquote:
Gewoon zo ontzettend moe van allesquote:Op zondag 26 juli 2026 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar blijf je nu, kan niet postenhad wel verwacht dat je mij ingehaald zou hebben
Ja en? Ik wil terug op 1 als het even kanquote:
tis min of meer hetzelfde he, dat zijn die drop shippers. engige wat die doen is mooie webshop opzetten en het laten verzenden vanuit China.quote:Op zondag 26 juli 2026 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is toch te erg, bestel je bij een winkel die zegt in Zwolle te zitten en krijg je buitenlandse meuk toegestuurd.
Kan ik beter bij TEMU bestellen die zijn nog eens een stuk goedkoper ook.
Maar ik wil die zooi van TEMU niet allemaal kankerverwekkende stoffen die er in zitten
Ik wil ook weleens wat.quote:Op zondag 26 juli 2026 08:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja en? Ik wil terug op 1 als het even kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |