Leuk manquote:Op zondag 26 juli 2026 07:44 schreef kree het volgende:
oke zal ff nog wat vertellen. gister bij mijn zusje geweest nog voor dr verjaardag.
had ze leuk gedaan trouwens mexiaanse stijl en in tuin en met wraps en dat soort Mexicaanse voedsel
Ikj doe het haar niet na moet ik zeggen Maar was al met al wel weer leuk.
ja natuurlijk. maar oke ik vind zoiets dus niet bijzonder een lijkt jullie hebben allemaal niks te vertellen nu over weekend? of wat?quote:
Heb wel een bolk voor jequote:Op zondag 26 juli 2026 07:47 schreef kree het volgende:
[..]
ja natuurlijk. maar oke ik vind zoiets dus niet bijzonder een lijkt jullie hebben allemaal niks te vertellen nu over weekend? of wat?
Ja ik ben opgelicht, had een jurk besteld bij een Nederlandse winkel en krijg een pakketjes uit het buitenland met een heel andere goedekope prul jurk uit Chinaquote:Op zondag 26 juli 2026 07:41 schreef kree het volgende:
echt vind dit topic dan ineens zo weer saai worden? ik beleef al niks bijzonders. maar jullie ook niet dus
haha tja via internet is het wel soms lastig te zien.quote:Op zondag 26 juli 2026 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ben opgelicht, had een jurk besteld bij een Nederlandse winkel en krijg een pakketjes uit het buitenland met een heel andere goedekope prul jurk uit China
[ afbeelding ]
Lijkt wel een operatie schortquote:Op zondag 26 juli 2026 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ben opgelicht, had een jurk besteld bij een Nederlandse winkel en krijg een pakketjes uit het buitenland met een heel andere goedekope prul jurk uit China
[ afbeelding ]
Da's balen. Terugsturen dus (als dat lukt). Of had je per ongeluk 2XL aangevinkt?quote:Op zondag 26 juli 2026 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het gaat mij niet om de maat, maar om de jurk zelf, die lijkt er niet echt opquote:Op zondag 26 juli 2026 07:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's balen. Terugsturen dus (als dat lukt). Of had je per ongeluk 2XL aangevinkt?
je had niet gedacht. hmmm mss is die iets goedkoper als wat het zou moeten zijn?quote:Op zondag 26 juli 2026 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om de maat, maar om de jurk zelf, die lijkt er niet echt op
Wel twee zakken en er op een een v hals maar dan houdt de vergelijking ook wel op
Is een winkel in zwolle met een KVK handel nummer dus dacht zit wel goe dquote:Op zondag 26 juli 2026 07:55 schreef kree het volgende:
sowieso wordt je heel makkelijk genaaid he met die internet aankopen.
Ze schalen het meestal niet goed in plaatjes. of hoewel doen ze wel. maarja zal niet de eerste keer zijn dat ik bv dus soep bestel en het eruit ziet als halve liter.
en dat het een fucking mini blikje is met 150ml. Moet zeggen wel eigen schuld want heb dan niet verder gelezen.
maja. fout die ik vaker heb gemaakt, oepsssss. maar hebben we het over paar euro.
Nou nee zo ding ga ik niet aantrekken het is ook geen fijne stof, voelt heel naar aanquote:Op zondag 26 juli 2026 07:57 schreef kree het volgende:
al met al klassieker dit. ik zou hem houden alleen maar als schort
ja zegt ook niks joh dat, tis allemaal drop-shopping vanuit China. pure oplichting.quote:Op zondag 26 juli 2026 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is een winkel in zwolle met een KVK handel nummer dus dacht zit wel goe d
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |