Je vraagt er ook om hequote:
Die nep winkels zien er ook Nederlands uit incl. adres ergens. Altijd even op googel intikken met review erachter.quote:Op zondag 26 juli 2026 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ben opgelicht, had een jurk besteld bij een Nederlandse winkel en krijg een pakketjes uit het buitenland met een heel andere goedekope prul jurk uit China
[ afbeelding ]
Dat kan je zelf ook doen, maar je bent er bijna niet.quote:
Ja en, ik werk er voor.quote:
Ja ik heb mijn les geleerd hoor. Ik vertrouw weinig meer op internet.quote:Op zondag 26 juli 2026 09:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Die nep winkels zien er ook Nederlands uit incl. adres ergens. Altijd even op googel intikken met review erachter.
Dat is natuurlijk de grootste mogelijke onzinquote:Op zondag 26 juli 2026 09:37 schreef mario390 het volgende:
Heeft geen zinn om vannacht hier te zijn rob is tot half 4 en zijn warf om 4:00 🫣
Ja of het bij grote sites houden Zalando H&M enz.quote:Op zondag 26 juli 2026 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik heb mijn les geleerd hoor. Ik vertrouw weinig meer op internet.
Men wordt echt vaak besodemietert
Ik kan je geen vakantie geven en iemand krijgt nooit voor niets doen een ban.quote:Op zondag 26 juli 2026 09:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ja gev me vakantie dat is het enige wat je kunnt en ********
Je hebt toen je je aanmelden de regels gelezen, daar staat het in. Dan had je je niet moeten registrerenquote:Op zondag 26 juli 2026 09:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
Dat is niet normal geen word mag gezegt worden wann dann kreg de enige vakantie deswegen zijn bijna ook alle weg
Je ziet toch selfs dat altijd nur meer wenige hier zijn maar dat boeit de niet de hier zijnquote:Op zondag 26 juli 2026 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt toen je je aanmelden de regels gelezen, daar staat het in. Dan had je je niet moeten registreren
Beter een handje vol en gezellig dan een hele boel en steeds gedoe.quote:Op zondag 26 juli 2026 09:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
Je ziet toch selfs dat altijd nur meer wenige hier zijn maar dat boeit de niet de hier zijn
Heb je bijna ingehaaldquote:Op zondag 26 juli 2026 09:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
Je ziet toch selfs dat altijd nur meer wenige hier zijn maar dat boeit de niet de hier zijn
Ik ben mak hoorquote:Op zondag 26 juli 2026 09:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
En als je vandaag 40 punten makt zijn nog altijd 80
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |