verbaast. met een t. werkwoord.quote:Op zondag 26 juli 2026 08:48 schreef kree het volgende:
echtzucht dat jullie zo ervan houden dat dit topic gaat om punten scoren?
En jaja ik weet wel want mag daar niks over zeggen. want is het spel nou eenmaal. En oke.
maar het verbaasd me wel
dankje juf 6 van de basis school daarover, nooit soms goed begrepenquote:
Het is zó simpel. Maak het een vragende zin. "Verbaast het me?" Als het betreffende woord helemaal naar voren gaat is het een werkwoord en wordt het dus stam+t.quote:Op zondag 26 juli 2026 08:50 schreef kree het volgende:
[..]
dankje juf 6 van de basis school daarover, nooit soms goed begrepen
Gelukkig ben ik technisch wel meer oke. haha
ik weet t wel ookquote:Op zondag 26 juli 2026 08:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is zó simpel. Maak het een vragende zin. "Verbaast het me?" Als het betreffende woord helemaal naar voren gaat is het een werkwoord en wordt het dus stam+t.
snap en mag ook hoorquote:Op zondag 26 juli 2026 08:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Tsja, en ik corrigeer je.
Dat vind ik ook zo tenenkrommend, als er domme taalfouten in een powerpoint presentatie zitten. Daar zitten al weinig woorden in en het dan nóg fout doen.
Voorlopig bestel ik helemaal niets meerquote:Op zondag 26 juli 2026 08:45 schreef kree het volgende:
[..]
tis min of meer hetzelfde he, dat zijn die drop shippers. engige wat die doen is mooie webshop opzetten en het laten verzenden vanuit China.
Probleem dus altijd met retours. want dat is voor hun al lastig verhaal.
met andere woorden, je kunt net zo goed beter bij temu bestellen of Alibaba etc. want komt van hetzelfde.
* gebrokenglas bestelt een kop koffie bij Dotteke!quote:Op zondag 26 juli 2026 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voorlopig bestel ik helemaal niets meer
Was hier al om 4 uur maar niets gepost gisteren avond was ik er ook bijna niet.quote:Op zondag 26 juli 2026 08:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja en? Ik wil terug op 1 als het even kan
Waarom blijf je je er dan over doordrammenquote:Op zondag 26 juli 2026 08:48 schreef kree het volgende:
echtzucht dat jullie zo ervan houden dat dit topic gaat om punten scoren?
En jaja ik weet wel want mag daar niks over zeggen. want is het spel nou eenmaal. En oke.
maar het verbaasd me wel
naja tis meer kijken waar, maar snap je, ik bestel eigenlijk niet heel veel via internet. en als ik het doe check ik het 10x want idd dit soort dingen dusquote:Op zondag 26 juli 2026 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voorlopig bestel ik helemaal niets meer
quote:Op zondag 26 juli 2026 08:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas bestelt een kop koffie bij Dotteke!
40 euro, ik vind het een hoop geld om in de kast te gooien en nooit aan te trekkenquote:Op zondag 26 juli 2026 08:57 schreef kree het volgende:
[..]
naja tis meer kijken waar, maar snap je, ik bestel eigenlijk niet heel veel via internet. en als ik het doe check ik het 10x want idd dit soort dingen dus
Naja joh je hebt toch mooi schort? ik weet niet zou de moeite niet eens meer doen om terug te sturen want moet je zelf dokken wss. en dan nog maar de vraag komt er geld terug.
Bolkquote:Op zondag 26 juli 2026 08:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Je kunt weinig fout spellen aan het woord 'Bolk'.
Ik hoop dat je resultaten boekt.quote:Op zondag 26 juli 2026 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
40 euro, ik vind het een hoop geld om in de kast te gooien en nooit aan te trekken
Ik heb ze gewoon een pittige mail gestuurd, en krijg ik daar geen bevredigend antwoord op dan weet ik hun insta en facebook ook te vinden
owwja dat is idd nog wel de moeite om er ff achteraan te gaan. ben wel benieuwd. Je hebt gelijk natuurlijk...quote:Op zondag 26 juli 2026 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
40 euro, ik vind het een hoop geld om in de kast te gooien en nooit aan te trekken
Ik heb ze gewoon een pittige mail gestuurd, en krijg ik daar geen bevredigend antwoord op dan weet ik hun insta en facebook ook te vinden
ach ben niet te overdreven aanwezig hoop ik? LOL wil wel wat rustiger aan doen hoorquote:
Fijnquote:
Omdat de posts die na die van jou geplaatst zijn binnen de minuuut zijn geplaatst.quote:Op zondag 26 juli 2026 09:10 schreef mario390 het volgende:
Ik had 2 posts,waroom telen mijn 2 punten niet??🤨
Julie weten alle Blocks? Je bent niet normal man manquote:Op zondag 26 juli 2026 09:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Omdat de posts die na die van jou geplaatst zijn binnen de minuuut zijn geplaatst.
mario zondag 26 juli 2026 @ 08:38:48
DJMO zondag 26 juli 2026 @ 08:38:49
mario zondag 26 juli 2026 @ 08:42:37
DJMO zondag 26 juli 2026 @ 08:43:09
Doe er maar 1quote:
Ik keek even naar jouw posts en die posts erna en kopieerde gewoon even die tijdstippen.quote:Op zondag 26 juli 2026 09:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
Julie weten alle Blocks? Je bent niet normal man man
quote:
Dankjequote:
DOe wel even zelf normaal hequote:Op zondag 26 juli 2026 09:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
Julie weten alle Blocks? Je bent niet normal man man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |