abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221433207
Smile, it's free therapy.
pi_221433209
quote:
10s.gif Op zondag 26 juli 2026 01:11 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ben het in grote lijnen denk ik wel met je eens hoor, alleen heb ik er niet echt puf in om er totale gesprekken over te hebben. helemaal niet omdat je uiteindelijk toch weer bij hetzelfde terecht komt, dat we het wel eens zijn :+
dit snap ik ja. ik ben niet de meest handige om alles logisch uit te leggen.

zeg het maar als ik te ver ga trouwens. ik doe ook alleen maar mijn mening en wil niet zeggen dat dat de enige waarheid is.
Do what you love, love what you do!
pi_221433210
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 01:08 schreef kree het volgende:

[..]
daarom en daarom denk ik ouders moeten dat onwijs in de gaten houden. wat kinderen doen op internet nu.

vroeger was er geen internet enzo, maar ze maken alles met opzet verslavend, zie het toch ook bij mijn neefjes en nichtje.
Vroeger kon je juist op het internet de meest gore shit zien wat nu weggestopt is. Internet is commercieel geworden.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221433212
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 01:12 schreef DJMO het volgende:
Lat maar gaan.
Je lult bezopen.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221433213
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 01:13 schreef Soury het volgende:

[..]
Vroeger kon je juist op het internet de meest gore shit zien wat nu weggestopt is. Internet is commercieel geworden.
nou hier heb ik mening over., idd vroeger kon je dat vinden en zonder censuur (waar ook weer wat over te zeggen is)

Afgezien van dat, het is gericht op info verzamelen vanaf kind aan over een persoon.
En denk is erger als iedereen verwacht wat big-data over iedereen heeft.

Dat is hun winst en ook van de AI bedrijven nu? tis hetzelfde als roken en verslaafd maken aan min of meer.
pi_221433214
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 01:13 schreef Soury het volgende:

[..]
Je lult bezopen.
Joh
...hier om je mars te breken.
pi_221433216
slaapdronken he :+
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_221433217
_O- _O- _O-
pi_221433218
quote:
10s.gif Op zondag 26 juli 2026 01:16 schreef Schakeltopia het volgende:
slaapdronken he :+
Zal wel.
pi_221433220
mss goeie vraag noemen jullie eens dan, wat is voor met name kinderen nu grote voordeel van AI te gebruiken?

Of zelfs als ze ouder zijn beetje rond 16 en alles via AI moeten op te vragen enzo voor ze wat doen?

wie checkt of die AI het wel goed heeft? of zijn we zover dat we ervan uit gaan AI altijd gelijk?
ik ben meerdere keren tegen gekomen al dat dat niet zo is nl in de praktijk. en is gevaarlijk met elektra.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter zondag 26 juli 2026 @ 01:18:09 #161
147316 crew  DJMO
#trut
pi_221433221
Dit heft absoluut geen zin.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 26 juli 2026 @ 01:18:19 #162
370431 drakin
vurig typje
pi_221433222
Bolk
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_221433223
~:)
pi_221433224
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 01:18 schreef DJMO het volgende:
pi_221433226
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 01:18 schreef DJMO het volgende:
tja toch denk ik van wel, maarja ik heb beetje mijn zegje gedaan en hoor graag vragen enzo verder.

maar wil jullie niet echt ook vervelen ermee. :P
pi_221433229
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 01:19 schreef kree het volgende:

[..]
tja toch denk ik van wel, maarja ik heb beetje mijn zegje gedaan en hoor graag vragen enzo verder.

maar wil jullie niet echt ook vervelen ermee. :P
Dat doe je ook niet. Ik vind het fascinerende materie.
pi_221433230
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 01:17 schreef kree het volgende:
mss goeie vraag noemen jullie eens dan, wat is voor met name kinderen nu grote voordeel van AI te gebruiken?

Of zelfs als ze ouder zijn beetje rond 16 en alles via AI moeten op te vragen enzo voor ze wat doen?

wie checkt of die AI het wel goed heeft? of zijn we zover dat we ervan uit gaan AI altijd gelijk?
ik ben meerdere keren tegen gekomen al dat dat niet zo is nl in de praktijk. en is gevaarlijk met elektra.
Wat kan jou die koters nou schelen gast, je zus voedt ze op in een tijdperk waar internet en alles er gewoon bij hoort. Als jij vader wordt kan je het op jou manier doen.
pi_221433231
pi_221433233
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2026 01:18 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
kweet niet waarom die, maar idd sommige zullen eronder bezwijken denk ik nieuwe generatie.

want iets om van alle te veel overdreven input tegen kunnen van vooruitgang die veels te snel gaat. technisch.
  zondag 26 juli 2026 @ 01:22:11 #170
370431 drakin
vurig typje
pi_221433234
Bolknogeenkeer
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_221433235
ik wil nog wat eerlijks zeggen en uit ervaring, mag dat denk?
pi_221433236
pi_221433240
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 01:20 schreef Soury het volgende:

[..]
Wat kan jou die koters nou schelen gast, je zus voedt ze op in een tijdperk waar internet en alles er gewoon bij hoort. Als jij vader wordt kan je het op jou manier doen.
tis veels te kortzichtig wat je nu zegt?
natuurlijk geef ik er wel om? Het is toch ook nog steeds mijn familie?

En wij geven om elkaar, hoewel mss niet altijd eens. Maar dit hele is dus wel beetje egoïstische van alleen om jezelf geven (hoewel je moet dat in de gaten houden)

Maar ben het toch niet met je eens zo hoor, sorry om te zeggen.
pi_221433241
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 01:21 schreef kree het volgende:

[..]
kweet niet waarom die, maar idd sommige zullen eronder bezwijken denk ik nieuwe generatie.

want iets om van alle te veel overdreven input tegen kunnen van vooruitgang die veels te snel gaat. technisch.
De tijd dringt!!

pi_221433244
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2026 01:24 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
De tijd dringt!!

[ afbeelding ]
nou dit is min of meer wat ik in mijn gedacht heb.....

en oke snap niet je hele grafiek, maar tis wel AI gaat sneller als Human.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')