ook dat heeft hier allemaal mee te maken. en eigenlijk is het kindermisbruik hoe ze dat doen.quote:Op zondag 26 juli 2026 01:00 schreef Schakeltopia het volgende:
joh tegenwoordig denken kinderen dat snapchat internet is toch?
Hoe bedoel je dit?quote:Op zondag 26 juli 2026 01:03 schreef kree het volgende:
[..]
ook dat heeft hier allemaal mee te maken. en eigenlijk is het kindermisbruik hoe ze dat doen.
denk je van niet dan al die spelletjes en apps die er gemaakt voor zijn voor kinderen? allemaal gratis?quote:
op alles zijn die gratis spelletjes (gemaakt voor kinderen) gericht.quote:
Ahh mevrouw is er ineens als de kippen bij. Boehooeee DTS is stom.quote:
ja daarom ben je hier natuurlijkquote:Op zondag 26 juli 2026 01:05 schreef Schakeltopia het volgende:
gelukkig heb ik geen internet geinstalleerd
Indoctrinatie is een beter woord, al valt het allemaal wel mee.quote:Op zondag 26 juli 2026 01:06 schreef kree het volgende:
[..]
op alles zijn die gratis spelletjes (gemaakt voor kinderen) gericht.
Denk je dat ze dat gratis maken dan? zonder er iets aan over te houden, wmb verdienen ze op data en gegevens die kinderen heel makkelijk geven.
is misbruik
daarom en daarom denk ik ouders moeten dat onwijs in de gaten houden. wat kinderen doen op internet nu.quote:Op zondag 26 juli 2026 01:06 schreef Schakeltopia het volgende:
ja er word in alle apps gestreden om onze aandacht, en hoe en in welke vorm dat het beste gaat is big business ja
tuurlijk welquote:
ja joh goed in de gaatjes houdenquote:Op zondag 26 juli 2026 01:08 schreef kree het volgende:
[..]
daarom en daarom denk ik ouders moeten dat onwijs in de gaten houden. wat kinderen doen op internet nu.
vroeger was er geen internet enzo, maar ze maken alles met opzet verslavend, zie het toch ook bij mijn neefjes en nichtje.
nouja daarom. maak me soms beetje bezorgd over en soms snap ik niet dat jullie dat niet denken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |