Ik heb geen kinderen en de neefjes en nichtjes zijn me ook worst om eerlijk te zijn. Ik maak me er niet zo druk om, kinderen worden anders opgevoed en leren anders. Lijkt me logisch.quote:Op zondag 26 juli 2026 00:30 schreef kree het volgende:
[..]
maar oke want volgens mij ben je beetje van zelfde generatie als ik ben of in de buurt.
Wat denk jij dan als je dat ziet zo met bv neefjes of nichtjes of kinderen? Noem maar wat.
of nu mss nog jonger, hoe moet je die vertellen hoe ermee om te gaan?
Het is die kloof die er komt omdat de techniek harder gaat zelfs als jij en ik kunnen volgen wss in detail?
Wat geef je je kinderen mee he?
Ik gebruik mijn mobiel amper , en dat gamen was in de jaren 90 of iets eerder zelfs ook al wel.quote:Op zondag 26 juli 2026 00:08 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook wel maar ook met dat we mobieltjes kregen ineens enzo.
En ineens alles stukken handiger.
En mss is dit nu net zo voor de huidige generatie hoor.
Maar het is denk te snel gegaan om voor de simpele ziel bij te houden.
en zeker voor kinderen is dit niet handig denk ik.
gemanipuleerd door spellen die onschuldig lijken enzo.
het is een heel andere tijd, maarja mss zeiden mijn ouders dat toen ook wel.
Verschil is het gaat niet lineaire omhoog met hoe snel techniek gaat en mensen dat bij krijgen of generaties dus.
is het ook, maar oke jij geeft er neit om om je neefjes en nichtjes dan.quote:Op zondag 26 juli 2026 00:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen en de neefjes en nichtjes zijn me ook worst om eerlijk te zijn. Ik maak me er niet zo druk om, kinderen worden anders opgevoed en leren anders. Lijkt me logisch.
Klopt, kan je het even uitleggen? En welke gevaren zie jij?quote:Op zondag 26 juli 2026 00:40 schreef kree het volgende:
gok trouwens sowieso beetje dat de helft van jullie niet eens uitgezocht hebben hoe die LLM nu werkt?
nou het is zo ingewikkeld dat ik het niet in paar woorden kan uitleggen, maar snap het idee.quote:Op zondag 26 juli 2026 00:42 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Klopt, kan je het even uitleggen? En welke gevaren zie jij?
Ja graag maar zou je toch willen proberen om het uit te leggen? Gewoon even in je eigen woorden zodat het makkelijker te begrijpen is dan al die technische termen.quote:Op zondag 26 juli 2026 00:43 schreef kree het volgende:
[..]
nou het is zo ingewikkeld dat ik het niet in paar woorden kan uitleggen, maar snap het idee.
Ik wil je linkje doen naar YouTube video die het wmb goed uitlegt als het je interesseert ook echt? let wel tis technisch. en geen 2 min.
ja zeker, wat ik denk met AI het leert (of heeft geleerd) uit beschikbare info die al op internet was.quote:Op zondag 26 juli 2026 00:47 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ja graag maar zou je toch willen proberen om het uit te leggen? Gewoon even in je eigen woorden zodat het makkelijker te begrijpen is dan al die technische termen.
het is idd technisch en vermoeiendquote:Op zondag 26 juli 2026 00:56 schreef Schakeltopia het volgende:
wel goede materie om bij in slaap te vallen vermoed ik
Ja, maar ik denk dat jij als techneut het beter snapt dan wij.quote:Op zondag 26 juli 2026 00:59 schreef kree het volgende:
vind het btw onwijs boeiend daar niet van. Maar het ging erover van kunnen bv kinderen dat bijhouden of snappen wel hoe dit nu werkt.
Ik denk van niet. En zelfs jullie niet denk ik?
Want je kunt hier na dat filmpje wat ik post nog een shitload aan andere uitleg vinden.
nou niet of althans ik denk dat ik er iets meer van begrijp, maar hoewel ik elektrotechnicus ben enzo en daar goed in ben.quote:Op zondag 26 juli 2026 01:00 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat jij als techneut het beter snapt dan wij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |