abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin / Reizende reporter zaterdag 25 juli 2026 @ 18:58:07 #1
147316 crew  DJMO
#trut
pi_221430743
Goed. Ik kreeg dus een serie aanbevolen op Disney Plus. Ik raakte geïnteresseerd en ben gaan kijken.

https://www.moviemeter.nl/series/show/6379

Volgens Movie Meter zouden er 3 seizoenen moeten zijn, maar er staan er maar twee op Disney Plus.

Ik heb gezocht, ik heb @Rob laten zoeken, maar ik kan niks vinden waarom seizoen 3 niet op Disney Plus staat. Ook niet of en wanneer er een nieuwe aflevering wordt toegevoegd of dat ik met een cliffhanger blijf zitten.

Iemand van jullie die het wel weet, of weet waar ik de resterende afleveringen kan bekijken?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 25 juli 2026 @ 19:10:52 #2
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_221430823
Volgens Google Gemini:

Het ontbreken van seizoen 3 van Secrets of Sulphur Springs op de Nederlandse (en Europese) Disney+ heeft te maken met twee bekende redenen rondom streamingrechten en lokalisatie:

1. Regionale uitrol en lokalisatie (Nasynchronisatie/Ondertiteling)
In de Verenigde Staten verschijnen dit soort Disney Channel-series vaak direct na of tijdens de tv-uitzending op Disney+. Voor de Europese markt — waaronder Nederland en Vlaanderen — moet de serie eerst volledig worden voorzien van Nederlandse ondertiteling en Nederlandse/Vlaamse nasynchronisatie (stemmen inspringen). Disney kiest er regelmatig voor om series in Europa pas toe te voegen als dat proces helemaal is afgerond.

2. Tv-rechten en uitzendvensters
Hoewel het een eigen Disney-productie is, valt Secrets of Sulphur Springs onder de Disney Channel-tak (lineaire tv) en niet onder de Disney+ Originals. Vaak gelden er contractuele 'uitzendvensters': de serie moet soms eerst op de traditionele tv-zenders van Disney Channel in specifieke regio's worden uitgezonden voordat de streamingrechten voor die specifieke regio worden vrijgegeven op het platform.

Status van de serie: Seizoen 3 is begin 2023 uitgebracht in de VS en is tevens de afsluiting van de serie (Disney heeft de show na 3 seizoenen stopgezet). Omdat er geen vervolg meer komt, heeft de toevoeging van oude seizoenen voor internationale markten helaas soms minder prioriteit gekregen bij Disney+.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')