Nee dat zeg ik niet. Ik denk dat ze hem wilde helpen.quote:Op zondag 26 juli 2026 09:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dus ze heeft een verborgen agenda gehad zeg je?
Door te liegen en te bedriegen? Lekkere hulp dan. Ik snap wel dat Sid er geen trek meer in had.quote:Op zondag 26 juli 2026 09:43 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet. Ik denk dat ze hem wilde helpen.
Liegen? Kan jij wel lezen?quote:Op zondag 26 juli 2026 09:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Door te liegen en te bedriegen? Lekkere hulp dan. Ik snap wel dat Sid er geen trek meer in had.
Daar begin ik door deze post wel aan te twijfelen. Ik denk het wel?quote:
En terechtquote:Op zondag 26 juli 2026 10:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Daar begin ik door deze post wel aan te twijfelen. Ik denk het wel?
Ik wil snappen hoe iemand zo wordtquote:Op zondag 26 juli 2026 11:14 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Dat TS haar tijd wil verspillen aan deze persoon is tot daar aan toe, maar geen reden dat ook te doen
Daar ga jij helemaal niet over.quote:
En hoe waardevol is dat?quote:Op zondag 26 juli 2026 13:00 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Ik heb wel wat theorieen maar wil het ook horen van de mannen op fok
Wat ik me afvraag, klopt het gerucht dat jij de oom van @Mikeytt bent?quote:
Ik wil weten of dit een of ander manosfeer dreadframe taktiekje is of dat hij aan de snuif zitquote:
LOLquote:Op zondag 26 juli 2026 13:05 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag, klopt het gerucht dat jij de oom van @:mikeytt bent?
Hij heeft Aids.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:56 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel. Ik wil weten wat er aan de hand is.
Je hebt je mening toch al gevormd, Ansa?quote:Op zondag 26 juli 2026 13:16 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Ik wil weten of dit een of ander manosfeer dreadframe taktiekje is of dat hij aan de snuif zit
Dus tochquote:
Mikey woont ook niet in NL.quote:Op zondag 26 juli 2026 17:10 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen Nichtjes of Neefjes in NL
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |